גידי קאניוק: מאושר לחתום בקבוצה גדולה כמו פחטקור

קאניוק
קאניוק | aaaaaa

הקשר הצטרף לשנתיים וחצי למועדון האוזבקי אותו מאמן שוטה ארבלדזה וישתכר 1.25 מיליון יורו במהלך התקופה. מכבי פ"ת תקבל כ-600 אלף יורו

(גודל טקסט)

"מאושר לחתום בקבוצה גדולה כמו פחטקור. אני מודה למועדון ולמאמן שוטה ארבלדזה על האמון בי ומקווה להחזיר על המגרש", כך אמר גידי קאניוק אחרי שחתם רשמית הבוקר (חמישי) במדי הקבוצה מטשקנט, אוזבקיסטאן, "אני רוצה גם להודות למכבי פתח תקווה, לשינו זוארץ, לאבי לוזון ולקובי רפואה. עכשיו הזמן לעבוד קשה".

קאניוק צפוי להרוויח כ-1.25 מיליון יורו במהלך התקופה כאשר סכום ההעברה נקבע על כ-600 אלף יורו. מכבי פתח תקווה תקבל כ-15 אחוז ממכירה עתידית על השחקן. 

קאניוק בן ה-24 עוזב את מכבי פתח תקווה אליה הגיע בגיל נערים ממכבי תל אביב. הוא עלה לבוגרים של המלאבסים ב-2010 והספיק לכבוש 19 שערי ליגה כשעונת השיא שלו עם עשרה שערים היתה העונה האחרונה.


קאניוק חותם על החוזה

פחטקור סיימה במקום החמישי בליגה המקומית באוזבקיסטן ובעונה הנוכחית היא מדורגת במקום החמישי אחרי 15 משחקים מרחק תשע מהמוליכה לוקומטיב טשקנש. בקבוצה משחק גם אקס הפועל תל אביב מרקו סימיץ' המונטנגרי שהגיע גם הוא לאחרונה. ארבלדזה הבהיר כי המטרה של הקבוצה היא לסיים במקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי