עומרי אלטמן: "העדפתי להשתפר ולא ללכת אחרי הכסף"

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

קשר הרכש של פנאתינייקוס מעורר עניין רב באתונה ובראיון ל"נובה" סיפר: "אייל גולסה המליץ לי על המועדון. אני מרגיש שזה המקום הנכון בשבילי בשלב הזה. גם בישראל יש אוהדים חמים"

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן עבר בתחילת החודש לפנאתינייקוס היוונית והקשר הישראלי מעורר עניין רב באתונה. זו לא רק העובדה שהוא בשלב זה שחקן הרכש המשמעותי ביותר של פאו הקיץ, אלא גם היותו שחקן די אנונימי עבור האוהדים היוונים זו עובדה שהופכת את אלטמן לאחד הזרים המסקרנים שהגיעו עד עתה לליגה.

כעת, בראיון ראשון שלו לרשת הטלוויזיה היוונית "נובה", דיבר אלטמן על הבחירה בפנאתינייקוס והערצה למאמן מארינוס אוזונידיס שעוקב אחר למעלה משנה.

"המשחק הראשון בפאו היה משהו מיוחד. נלחמתי כדי להיות בקבוצה הזאת ואני חושב שזה היה נפלא לראות את האוהדים שלנו מגיעים למשחק כדי לראות אותנו (במחנה אימון בהולנד, י.ז). אני מתאר לעצמי איך תהיה האווירה לשחק באיצטדיון שלנו וכבר מחכה לזה".


אלטמן במחנה האימונים בהולנד (האתר הרשמי של פנאתינייקוס)

אלטמן, שגדל במכבי תל אביב, שיחק בקבוצת הבוגרים שלה למשך עונה ולאחר מכן עבר להפועל תל אביב, נשאל על העובדה ששיחק בשתי היריבות הגדולות והבהיר: "בהתחלה לעבור להפועל תל אביב לא היה קל. היו לי הרבה בעיות עם האוהדים. זו הייתה החלטה קשה, אבל אני מרגיש עד היום שעשיתי את ההחלטה הנכונה".

הבחירה דווקא בפנאתינייקוס: "זה נכון שדחיתי שתי הצעות אחרות מאירופה, אבל אני מרגיש שבפנאתינייקוס תהיה לי הזדמנות לשפר את עצמי. לכן בחרתי בהם ולא בכסף גדול יותר. כשהגעתי לשיחות ביוון וראיתי את ההנהלה והצוות הטכני התרשמתי לטובה. הרגשתי שזה המקום בשבילי כעת".

כידוע ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב עבר אלטמן לפולהאם הלונדונית, עמה אף זכה באליפות אנגליה לנוער, ועל כך סיפר: "הייתי אז צעיר מדי. זו הייתה פעם ראשונה ששיחקתי מחוץ לישראל וזו הייתה חוויה יפה ואתגר טוב, אבל עכשיו יש לי יותר ניסיון".

התרשמותו מקבוצתו החדשה: "לכל מאמן הפילוסופיה שלו. התרשמתי מאוד מהאימונים. יש הרבה תשוקה של אוזונידיס לכדורגל ואת זה אני מעריץ. "דיברתי על הליגה עם איל גולסה ששיחק בפאוק. הוא אמר לי הרבה דברים טובים על פנאתינייקוס".

מה הוא מצפה מהעונה הקרובה ביוון: "בינתיים אני נהנה בפנאתינייקוס. החברים קיבלו אותי בצורה חמה וגרמו לי להרגיש אחד משלהם. אני רואה שיש לנו הרבה שחקנים איכותיים. כשהגעתי לכאן אמרו לי שפאו משחקת תמיד כדי לזכות בתארים. אני הכי אוהב לשחק מאחורי החלוץ, אני מבין שאנחנו קבוצה שנבנית מחדש ואני מצפה שנשחק כדורגל טוב ויפה שיביא לבסוף תוצאות. האוהדים ביוון? עוד לא יודע בדיוק איך זה, אבל גם בישראל הקהל חם מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי