חמד כבש, אלמוג כהן חזר למגרשים, בכורה למויאל

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

ליגיונרים: חלוץ ברייטון מצא את הרשת במשחק הכנה, קשר אינגולשטאט שיחק 20 דקות ב-0:2 על נאנט. בכורה לקשר ב-0:2 על ולנסיה, בישול לדאבור בזלצבורג

(גודל טקסט)
תומר חמד השתתף בחגיגת השערים של ברייטון במשחק ההכנה אצל קרואלי טאון מהליגה הרביעית. החלוץ וחברו הקשר בירם כיאל פתחו בהרכב ושיחקו 45 דקות כל אחד. חמד כבש את השער השלישי במשחק בדקה ה-38 כשגלגל מקרוב פנימה את הריבאונד לאחר פצצה של סולומון מארש לקורה. מארש עצמו, פסקל גרוס, ג'יימי מרפי, גלן מארי וקונור גולסון השלימו. 


הליגה האוסטרית החלה הערב (שבת) ומואנס דאבור פתח ברגל ימין. החלוץ בישל לטקומי מינמינו היפני את השער השני ב-0:2 של זלצבורג על וולפסברגר. את השער הראשון לזכות האורחת כבש ריינהולד יאבו.




קובי מויאל ערך בכורה במדי ניו יורק קוסמוס מהליגה הצפון אמריקאית ב-0:2 של קבוצתו על ולנסיה במשחק הכנה. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-71. אריק קאלבילו בדקה ה-54 ועמנואל לדסמה הארגנטיני בדקה ה-77 כבשו לקוסמוס.


אלמוג כהן ערך הופעת בכורה העונה כשעלה בדקה ה-70 במשחק ההכנה של אינגולשטאט מול נאנט שהסתיים בתוצאה 0:2 לגרמנים. כהן עבר ניתוח להוצאת ברזלים מרגלו מיד לאחר ה-3:0 של הנבחרת מול אלבניה וישב כחודש וחצי בחוץ. שטפן קוטשקה כבש לזכות היורדת לבונדסליגה השנייה בדקה ה-46 ואלפרדו מוראלס הכפיל בדקה ה-60.


מרואן קבהא נפצע ויצא כבר בדקה ה-20 במשחק החוץ של מאריבור אלופת סלובניה מול העולה החדשה טריגלב במחזור השני בליגה הסלובנית. המארחת הובילה 0:2 עד לדקה ה-71, אז יסמין מסאנוביץ' צימק, ודמיאן בוהאר (86) ומרקוס טבארס (88) הפכו ל-2:3 לזכות קבוצתו של קבהא. מאריבור עם שש נקודות אחרי שני מחזורים.




מחצית לבירם כיאל (ברייטון – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי