מאמן ברוז': מצפה מרפאלוב להיות המבוגר האחראי בקישור

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettimages

איבן לקו התמוגג מהכוכב הישראלי שלו שבישל שער ב-0:4 על לוקרן במחזור הפתיחה: "מאוד מרוצה מליאור אבל הוא יכול לשחק עוד יותר טוב"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

"אני מרוצה מאוד מליאור רפאלוב אבל הוא יכול לשחק עוד יותר טוב", כך אמר איבן לקו מאמנה החדש של קלאב ברוז' אחרי ה-0:4 על לוקרן במחזור הפתיחה בליגה הבלגית, "העונה רפאלוב אמור לתת גם הרבה יותר הגנה, משום שאנחנו קבוצה צעירה שתעשה התקפה והגנה ביחד ומבחינתי הוא המבוגר האחראי בקישור".

הניצחון הכי הגבוה ביותר של קלאב ברוז' מזה עשרים שנה (פתיחת עונת 1997/98) והישראלי השתתף בחגיגה עם בישול לחלוץ הניגרי עמנואל דניז, הרכש מזוריה האוקראינית. ב-"גאזט ואן אנטוורפן" נכתב כי הקבוצה של לקו צפויה לכבוש בצרורות העונה משום שהפילוסופיה של הקרואטי התקפית מאוד.

  • ניימאר לקוטיניו: בוא אליי לפאריס סן ז'רמן

רפאלוב וחבריו אמורים להיות מעודדים לא רק מהניצחון המרשים אלא מהעובדה שהמתחרות לכתר הבלגי כבר איבדו נקודות יקרות. האלופה אנדרלכט סיימה בתיקו 0:0 מול העולה חדשה רויאל אנטוורפן מבעוד גנט נוצחה 3:2 אצל סט. טרוידן. ועדיין המבחן הגדול של קלאב ברוז' יהיה בגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי בטורקיה נגד איסטנבול באשקשהיר. הבלגים השיגו תוצאה גרועה במשחק הראשון (3:3) וחייבים למעשה לנצח (או לכבוש שלושה שערים ומעלה) כדי לעלות.

"ההחתמה של דניז חשובה מאוד", אמר רפאלוב עצמו, "הוא מזכיר לי את חוסה איסקיירדו בסגנון המשחק שלו ואם הקולומביאני אכן יעזוב יש לנו מחליף".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי