דיווח: דל בוסקה עשוי להחליף את סקולארי באברגרנדה

דל בוסקה
דל בוסקה | צילום: gettyimages

מאמן נבחרת ספרד לשעבר עשוי להחליף הברזילאי. זהבי לקראת הגומלין בגביע מול היריבה העירונית (שלישי, 15:00, ספורט1): "כשהייתי צריך לשבור את השיא בישראל עשיתי את זה, מאמין שאעשה את זה גם הפעם"

(גודל טקסט)

רגע לפני הדרבי השלישי בתוך 13 ימים, בסין מדווחים שוויסנטה דל בוסקה צפוי להחליף את לואיס פליפה סקולארי בתפקיד המאמן של גוואגנז'ו אברגרנדה. לפי הדיווחים הברזילאי עשוי לעבור לאמן את אחת הנבחרות באסיה.

האלופה הסינית ניצחה פעם אחת בלבד בששת המשחקים שקיימה ואף איבדה את המקום הראשון בטבלה לשנגחאי סיפג של אנדרה וילאש בואש. מחר (שלישי, 15:00, ספורט1) תפגוש אברגרנדה את גוואנגז'ו ר.פ וערן זהבי במשחק הגומלין ברבע גמר גביע הסיני אחרי ה-2:4 במשחק הראשון.

הכוכב הישראלי אוהב את המפגשים מול היריבה העירונית (ובכלל דרבים). בכל אחד משני המשחקים האחרונים מול אברגרנדה הוא הבקיע פעמיים. השער הראשון במשחק הליגה בשבת דורג רביעי בטבלת השערים היפים של המחזור.

"לא אציב מספר שערים שאני צריך לכבוש השנה", אמר זהבי לקראת המשחק. "בישראל כשהייתי צריך לשבור את השיא עשיתי את זה. אני מאמין שאוכל לעשות את זה גם בסין, אבל אני לא רואה בזה משימה עיקרית אלא הצלחת הקבוצה".

ויסנטה דל בוקסה. המחליף של דל בוסקה? (gettyimages)
ויסנטה דל בוקסה. המחליף של דל בוסקה? (gettyimages)

סקולארי דחה את השמועות על עזיבה אפשרית: "טוב לי באבגרנדה. יש לי חוזה בקבוצה עד סוף השנה לפחות. דחיתי בקיץ הצעה של ולנסיה לאמן אותה. נכון שניצחנו רק משחק אחד משישה ביולי, אבל עברנו תקופה קשה. שחקנים חולים בשפעת ולא הרגישו טוב פיזית. אני בודק מי מהשחקנים שלי כשיר בכלל. היה לנו לוח מלא במשחקים. אנחנו עדיין מקווים לעבור את ר.פ ולעלות לחצי הגמר".

ערן זהבי. אוהב דרבים (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. אוהב דרבים (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי