בן חיים: נצטרך לשחק מהר וחזק יותר כדי לעבור את הכוכב האדום

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: טוויטר

חלוץ ספרטה פראג דיבר במסע"ת לקראת הגומלין מול הסרבים (2:0) בליגה האירופית: "שיחקתי לא רע נגד בוהמיינס, ייקח לי קצת זמן ועבודה קשה לתת את ה-100%"

(גודל טקסט)

"במשחק הראשון בבלגרד לא ראינו את ספרטה פראג האמיתית, כך שמחר (חמישי) נצטרך לשחק הרבה יותר טוב", כך אמר טל בן חיים הרכש הנוצץ של הקבוצה הצ'כית שלא שיחק בהפסד 2:0 לכוכב האדום במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית.

בן חיים התייצב למסע"ת לקראת משחק הגומלין בג'נראלי ארנה (20:00) לצד המאמן אנדראה סטראמצ'יוני ודיבר כאילו גדל בפראג. "אנחנו חייבים הפעם לשחק מהר וחזק יותר ובפשטות להשתפר", אמר בן חיים, "פיגור של 2:0 זה לא סוף העולם. חייבים להאמין שאפשר לנצח או לעבור לשלב הבא בכל פעם. בלי אמונה אין טעם לשחק כדורגל".

לגבי ההתאקלמות שלו עצמו אמר החלוץ: "הפציעה מאחורי ואני חושב שיחסית לכך שהחמצתי תקופה של אימונים ההופעה מול בוהמיינס (1:1 מאכזב בבית במחזור הראשון בליגה) היתה לא רעה. כמובן שייקח לי קצת זמן ועבודה קשה כדי לתת את ה-100%". בן חיים גרם לפנדל של ספרטה במשחק הליגה כשהוכשל ברחבה ודויד לפאטה דייק בפנדל. כמו כן ירה כדור אדיר לחיבורים שנהדף על ידי שוער בוהמיינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי