ביקורת על סטראמצ'יוני בגלל שלא פתח עם טל בן חיים

בן חיים
טל בן חיים | צילום: האתר הרשמי

בצ'כיה קטלו את המאמן אחרי ההדחה מהליגה האירופית בטענה שזלזל בכוכב האדום ולא פתח עם הישראלי ועם רוזיצקי. "חשבתי שהוא יועיל לנו יותר במחצית השנייה", אמר האיטלקי שמעמדו בסכנה

(גודל טקסט)
 טל בן חיים, שחגג אתמול (שבת) את יום הולדתו ה-28, הוא כנראה ההעברה הכי נוצצת של שחקן ישראלי בקיץ האחרון, אך לרוע מזלו ולא ממש באשמתו הוא נקלע למצב בו ספרטה פראג פתחה את העונה בצורה נוראית, זאת למרות השקעות הענק של המועדון.


התקשורת הצ'כית לא שוללת את האפשרות שאם התוצאות הרעות ימשיכו, המאמן האיטלקי אנדראה סטראמצ'יוני ייאלץ לעזוב את המועדון. ספרטה הודחה מהליגה האירופית על ידי הכוכב האדום בלגרד עם הפסדים 2:0 בחוץ ו-1:0 בבית וסיימה בליגה רק ב-1:1 מול בוהמיינס פראג. רק ניצחון מחר (שני, 18:00, שידור ישיר בספורטHD1) על מלאדה בולסלב בחוץ יכול להרגיע את האוהדים, אבל מדובר בקבוצה שגם פתחה רע את העונה וזקוקה לנקודות.




העיתון הצ'כי "דנש" כתב שבינתיים ההנהלה מתאזרת בסבלנות בגלל שהקבוצה רק נבנית ותבקש גם מהאוהדים לעשות זאת, אבל זה לא ייארך הרבה זמן. בעוד שטל בן חיים קיבל עד כה מחמאות התקשורת מתחה ביקורת על החלוץ מארק יאנקו הוותיק שלא הגיע למצב אחד במשחק הגומלין נגד הכוכב האדום ולא נראה אפילו מנסה להילחם.


למרות שטל בן חיים גילה יכולת טובה במשחק הליגה הראשון וגרם לפנדל שהעלה את קבוצתו ליתרון, הוא לא פתח במפתיע נגד הכוכב האדום. כאשר נכנס כמחליף במחצית השנייה לא הצליח לשנות. כתב העיתון "דנש", פאבל יאנגה, אמר: "בן חיים היה גרוע כמו כל ה-11 ששיחקו. זו היתה הופעה רעה מאוד של ספרטה. באשר למאמן, הבעלים של הקבוצה דניאל קרטניסקי (עורך דין ואיש עסקים) עדיין מאמין בו".



סטראמצ'יוני. יוציא את ספרטה פראג מהמשבר? (Gettyimages)


אחרי ההדחה מהליגה האירופית אמר סטראמצ'יוני: "זה יום עצוב עבורי. נצטרך לזכות באליפות כדי לפצות את האוהדים". התקשורת האשימה את האיטלקי שזלזל ביריבה הסרבית אך הוא הכחיש. כשנשאל מדוע לא פתח עם תומאס רוזיצקי וטל בן חיים ואמר: "כל אחד מהם עדיין לא בכושר משחק מלא והם לא יכולים לשחק יותר ממחצית".


בנוגע לבן חיים אמר האיטלקי: "זה לא שהחלטתי לספסל את בן חיים, הוא אחד השחקנים שרציתי מאוד. החלטתי להכניס אותו מחצית שנייה בגלל שחשבתי שאז הוא יועיל לנו יותר. היינו צריכים לסגור פער של שני שערים". הישראלי עשוי לפתוח מחר למרות שהוא יכול לשחק בין 45 ל-60 דקות בלבד בכושרו הנוכחי שלו. אם ספרטה לא תנצח, אין ספק הלחץ יגדל על המאמן.


 

Yellow mood •☀️•

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

 

Happy Birthday My Life❤️❤️

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי