סערה בצ'כיה: "טל בן חיים ספג עלבונות על רקע גזעני"

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

החלוץ הישראלי עומד במרכז שערוריה אחרי ה-1:1 של ספרטה פראג מול סלובן ליברץ, לאחר שמאמן היריבה תקף אישית את השחקן. סטראמצ'יוני: "הם לא הפסיקו לתקל אותו, זו היתה מתקפה אישית"

(גודל טקסט)

טל בן חיים עומד במרכז סערה בצ'כיה, כשלאחר ה-1:1 בין סלובן ליברץ לספרטה פראג ספג החלוץ מתקפה אישית מצד מאמן היריבה. אנדראה סטראמצ'וני מאמן ספרטה יצא להגנת בן חיים ואמר: "מתקפה אישית מצד מאמן יריב לא מתקבלת על הדעת. שחקני ליברץ לא הפסיקו לתקל את בן חיים 90 דקות. זו היתה התקפה אישית שלהם על השחקן שלנו והם נהגו בצורה וולגרית. הם העליבו את הרקע היהודי שלו".

מאמן ליברץ ג'ינדריש טריפובסקי האשים את טל בן חיים שהתחזה ועבד על כולם במשחק: "חבל מאוד שהמשחק גלש לפסים כאלה, וששני שחקנים שלנו הורחקו, כי נתנו הכל במשחק ואם היינו 11 נגד 11 המשחק היה יותר אטרקטיבי ומעניין. השחקנים שלי הראו יותר אופי והם הפגינו יכולת מצוינת". המאמן התלונן כי אחד משחקניו הורחק רק בגלל שטען שלא עשה עבירה על בן חיים.

כתב העיתון "דנש", פאבל יאנגה, אמר לספורט1: "מאמן ליברץ טען שבן חיים העליב את השחקנים שלו כל המשחק, ודובר ספרטה הגיב שלא היה דבר כזה מעולם וליברץ משקרים".

טל בן חיים. בעין הסערה
טל בן חיים. בעין הסערה (ספרטה פראג)

המאמן האיטלקי התייחס גם לצד המקצועי ואמר: "שיניתי את המשחק והחלטתי לשחק עם שלושה בלמים בגלל שהתברר שביביאני וטל בן חיים מתסדרים יותר טוב באגפים, אבל אתמול ביביאני שיחק כחלוץ. שיתוף הפעולה ביניהם מצוין". ספרטה פראג ממשיכה בפתיחה הצולעת שלה בליגה ומדורגת רק חמישית בינתיים בליגה הצ'כית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי