בבלגיה מאוכזבים מבן רייכרט: לא מתאים פיזית לליגה

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

לפי דיווח במדינה, מאמן זולטה וארחם לא מרוצה מהקשר שהגיע מהפועל ת"א והוא עשוי לעזוב. הישראלי יקבל הזדמנויות להוכיח את עצמו בשבועות הקרובים, אבל הפרשנים טוענים: "לא נראה שיהיה שינוי"

(גודל טקסט)

האם הקדנציה של בן רייכרט בזולטה וארחם תהיה קצרה ממה שחשבנו? בבלגיה מדווחים היום (רביעי) שמדובר באפשרות מציאותית ביותר לאחר שבמועדון הבלגי לא מתרשמים מהקשר.

רייכרט כזכור, חתם לפני כחודשיים במחזיקת הגביע הבלגי בהברה חופשית אחרי שירד לליגה הלאומית עם הפועל תל אביב בעונה החולפת. כעת מדווחים במדינה שמהמאמן פרנקי דורי לא מתרשם מהקשר וחושב שמבחינה פיזית, אינו מתאים לליגה הבלגית הראשונה. 

רייכרט לא לקח חלק במשחקים הראשונים של של העונה לאחר שריצה עונש השעייה עוד מימיו בליגת העל, אך גם בהזדמנויות שקיבל לא הצליח להרשים. הקשר הישראלי יצטרך להוכיח את עצמו בשבועות הקרובים, לפני שהקבוצה תכריע לגבי עתידו. הפרשנים המקומיים טוענים: "לא נראה שיהיה שינוי" ולכן לא מן הנמנע שיעזוב בקרוב.


רייכרט. יצליח להרשים? (זולטה וארחם, רשמי)

רייכרט היה אחד מהשחקנים הרבים שהגיעו הקיץ למועדון הבלגי, שקיבל שבחים על מסע הרכש המרשים. זולטה וארחם ניצבת אחרי שלושה מחזורים במקום השלישי בליגה המקומית, אחרי שרשמה שני ניצחונות והפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי