2:3 דרמטי למאריבור לפני ב"ש, זאהוביץ' שבר את עצם הבריח

לוקה זאהוביץ'
לוקה זאהוביץ' | טוויטר

קבוצתו של מרוואן קבהא רשמה ניצחון דרמטי שלושה ימים לפני הגומלין מול אלופת ישראל, אך איבדה שחקן מפתח. 90 דקות לנאתכו בתיקו המאכזב של צסק"א (צפו בתקציר). ביטון שיחק כבלם ב-0:2 של סלטיק

(גודל טקסט)
לא מעט לגיונרים ישראלים נטלו חלק במשחקי היום (שבת) בליגות אירופה השונות. ניר ביטון שולב כמחליף ב-0:2 של סלטיק אצל קילמרנוק במסגרת המחזור השלישי בליגה הסקוטית. ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א ב-0:0 בחוץ מול אורל במחזור השביעי בליגת הכדורגל של רוסיה.


Can't believe I'm starting to like Nir Bitton think its time for me to end my life

— CC (@cfkc97) August 8, 2017
 

ניר ביטון נכנס בדקה ה-76 ושוב לעמדת הבלם (כיוון מחשבה לאלישע לוי לקראת איטליה ברג'יו אמיליה?) במקום קווין טירני במשחק בו ניצחו הבויס 0:2 משערים של ג'יימס פורסט וקאלום מקגרגור, בעוד טום רוגיץ' סיים עם שני בישולים. סלטיק (כרגיל) בפסגת הטבלה הסקוטית עם 9 נקודות מ-9 אפשריות והפרש שערים 1:7. אופיר מרציאנו והיברניאן חטפו 3:1 בבית מהמילטון וספגו הפסד ראשון העונה במחזור השלישי. השוער הישראלי עם ממוצע ספיגות מדאיג עד כה: שני שערים למשחק.




ביברס נאתכו פתח בפעם השישית בלבד ב-11 משחקים של צסק"א העונה ולא בלט מול הקבוצה הסיבירית ממרכז הטבלה, כמו שאר חבריו. היה זה התיקו הראשון העונה עבור שחקניו של ויקטור גונצ'רנקו והנקודה ה-13 אחרי שבעה מחזורים. צסק"א מדורגת שלישית וזניט הראשונה תוכל לפתוח פער של שש נקודות אם תנצח בחוץ את אמקאר.



ביטון ורוג'רס. שונאים סיפור אהבה (Getty)


מאריבור, יריבת הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות, ניצחה 2:3 בבית את קרסקו במסגרת המחזור השישי בליגת הכדורגל של סלובניה, אבל איבדה את לוקה זאהוביץ' ששבר את עצם הבריח כבר בדקה ה-13 למשחק, הוחלף ולא יוכל לשחק ביום שלישי בגומלין. הסלובנים רשמו כבר 16 נקודות ותופסים זמנית את המקום הראשון.


גרגור ביידה העלה את מאריבור ל-0:1 בדקה ה-17, דויד קובאצ'יץ' השווה בדקה ה-64. מרואן קבהא נכנס כמחליף בדקה ה-72 וכעבור שתי דקות עלתה קבוצתו ל-1:2 משער של דמיאן בוהאר. מיליאן סקרביץ' השווה שוב בדקה ה-81. ואלכס פיהייר כבש את שער הניצחון הדרמטי שש דקות בתוך תוספת הזמן. 



אמש (שישי) בישל טל בן חיים את שער הניצחון לספרטה פראג ב-0:1 על בעוד גידי קאניוק רשם 60 דקות ב-0:0 של פחטקור אצל סמרקנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי