ערן זהבי: "אני חולם לחזור למכבי ת"א, לזכות באליפות ולפרוש"

עם אלישע לוי
ערן זהבי | אלבום פרטי

קפטן נבחרת ישראל ניצל את הפגרה מהליגה הסינית והשתתף באימון ראווה לזכרו של שמעון פרס ז"ל במסגרת אירוע לקידום סובלנות. "אוהב לחלום וראינו שפאוליניו עבר עכשיו מסין לברצלונה", "אני בכושר מצוין"

(גודל טקסט)
הליגה הסינית יצאה לפגרה וערן זהבי ניצל אותה כדי להשתתף באימון ראווה לזכרו של שמעון פרס ז"ל במסגרת אירוע לקידום סובלנות עם ילדי נבחרת השלום של מרכז פרס לשלום ולחדשנות. כזכור, הוכתר זהבי כ"שגריר השלום בספורט". קפטן הנבחרת שייטול חלק במשחקים מול מקדוניה ואיטליה בשבוע הבא דיבר עם התקשורת במסיבת עיתונאים מיוחדת.


"אני מרגיש צורך לייצג את מדינת ישראל בכבוד", פתח ערן זהבי את דבריו והסביר. "זה מרגש שאני השגריר האחרון ששמעון פרס מינה. מקווה שנוכל לשמור את היחסים הטובים בין סין לישראל. אם יהיה אפשר לארגן משחק ידידות, אעשה מה שאפשר בשביל לסייע. אולי אפילו אשחק מחצית מחצית, אם יסכימו לי".



זהבי התייחס למשחקים הקרובים מול מקדוניה ואיטליה: "כל משחק הוא חשוב והמאמן רוצה את השחקנים הכי טובים שעומדים לרשותו. הוא לא מסתכל על הגיל. אין עניין כזה בכלל בנבחרת ישראל. כבר בתחילת הקמפיין הזה ידענו שיהיה מאוד קשה לעלות, אבל כמובן שנעשה את המיטב".



חולם לחזור למכבי תל אביב ולזכות באליפות. ערן זהבי (רמי גרידיש)


ההצלחה הגדולה שלו בסין: "אני בכושר נהדר וזו תקופה מצוינת עבורי. אני שחקן הרבה יותר טוב ומוכן מבעבר. אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך, אני אוהב לחלום וכבר ראינו שפאוליניו עבר מסין לברצלונה".


"אני עוקב אחרי מכבי ת"א כל הזמן", חשף קפטן הנבחרת. "הם עשו עונה טובה בשנה שעברה והשנה רק התחילה, אני מאמין שהם יהיו חזקים. העזיבה שלי הייתה לא קלה, אך הם עושים הכל על מנת לחזק את הקבוצה ואת הצוות המקצועי. סטיב מקלארן? אני לא חושב שהגיעו לפה אנשים עם רזומה כמו שלו. זה ייאמר לזכותם של קרויף ומיץ' גולדהאר. מאחל להם המון בהצלחה".


האפשרות שיחזור למכבי תל אביב: "אולי בעוד שנה או שנתיים, אז בלומפילד כבר יהיה מוכן. אני חולם לחזור, לשחק באצטדיון החדש, לזכות באליפות ולפרוש מכדורגל. זה לא הלך לשחקנים אחרים בעבר, אבל בוא נחכה ונראה מה יהיה. אני לא יודע מה יקרה".


בתוך כך, ערן זהבי ואלישע לוי שוחחו הבוקר (חמישי) וסיכמו כי הקפטן יקיים החל מיום ראשון אימונים אישיים עם צוות האימון של הנבחרת. ישראל תתכנס ב-29 בחודש (יום שלישי) ותקיים אימונים פתוחים וסגורים באצטדיון רמת גן ולאחר מכן תצא לבית מלון בחיפה שם תקיים את שני האימונים האחרונים לקראת המשחק מול נבחרת מקדוניה (שבת).

 


(רמי גרידיש)

"אני שחקן הרבה יותר טוב ומוכן" (רמי גרידיש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי