צפו בתקציר: בן חיים ופראג נכנעו, תיקו ביתי לביטון וסלטיק

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

האלופה הסקוטית סיימה ב-1:1 מול סט. ג'ונסטון ואיבדה את הפסגה לאברדין, אקס מכבי תל אביב וקבוצתו נכנעו 2:0 מול נועלת הטבלה בצ'כיה

(גודל טקסט)

שבת נוספת של כדורגל יצאה לדרך ברחבי העולם, וגם הליגיונרים שלנו היו בפעולה. ניר ביטון וסלטיק אירחו את סט. ג'ונסטון, טל בן חיים וספרטה פראג התארחו אצל ברנו ובליגות הבכירות שיחקו טאלב טוואטחה ותומר חמד עם איינטרכט פרנקפורט וברייטון בהתאמה.

הראשון לשחק היה ניר ביטון, קשר סלטיק, שהעונה מרבה לשחק גם כבלם, והיה שותף למעידה הביתית של קבוצתו שסיימה ב-1:1 בלבד מול סט. ג'ונסטון. מדובר היה במשחק צמרת בסקוטלנד, שתי הקבוצות היו עם מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים וכעת רק אברדין עם מאזן מושלם – 12 מ-12 נקודות. סטיבן מקלין כבש ראשון לזכות האורחים אחרי 39 דקות, קאלום מקרגור איזן בדקה ה-78 וקבע חלוקת נקודות.

בליגה הצ'כית, טל בן חיים עדיין לא מצא את הרשת וביחד עם קבוצתו ספרטה פראג הם נכנעו 2:0 אצל ברנו, הקבוצה שדורגה ערב פתיחת המחזור החמישי בצ'כיה במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. החלוץ רשם 90 דקות, אולם גם כרטיס אדום שספגו המקומיים לא סייע לספרטה.


בן חיים. ספרטה פראג עדיין לא בעניינים (אתר רשמי)

בליגה הגרמנית, איינטרכט פרנקפורט נכנעה 1:0 בביתה לוולפסבורג משער של דניאל דידאבי בדקה ה-22. טאלב טוואטחה עלה מהספסל ל-12 הדקות האחרונות ולא הצליח להסייע.

בפרמייר-ליג האנגלית רשם תומר חמד 90 דקות, אך ברייטון לא הצליחה לגבור על ווטפורד ונפרדה ממנה בחוץ ב-0:0. נקודה ראשונה העונה לשחפים, שלא ניצלו את הרחקתו המוקדמת של מיגל בריטוס בדקה ה-24.

בליגה הבלגית, בן רייכרט כצפוי נותר מחוץ לסגל זולטה וארחם, שהפסידה 3:2 בחוץ לשרלרואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי