ערן זהבי: ברגע שזרקתי את הסרט הבנתי. פרשתי בדמעות

ערן זהבי
ערן זהבי | ערן לוף

הכוכב סיפר בראיון לערוץ 10 על זריקת סרט הקפטן: "זרקתי את החלום שלי לפח כי זה לא היה שווה את זה. פשוט התפוצצתי על המגרש", "בואו לא נהיה תמימים – עברתי לסין בשביל כסף". וגם: אוסקר גארסיה ולמה אשתו בכתה

(גודל טקסט)

ערן זהבי התראיין הערב (ראשון) לערוץ 10 ודיבר בפתיחות על הפרישה מהנבחרת, המעבר לסין, התשוקה לכדורגל מגיל צעיר וגם על אוסקר גארסיה.

"לכולם קל לשפוט בדיעבד", פתח זהבי. "אף אחד מכם לא היה על דופק 200 ולא התמודד עם סיטואציה של קהל של הנבחרת ששורק לך בוז. הרגשתי באותו רגע שאני לא יכול לשאת את זה. באמת לא האמנתי שאני הולך לעשות את זה, אבל ברגע שזרקתי את הסרט הבנתי".


"חשבתי על זה הרבה מאוד וכשרשמתי את הפוסט היו לי דמעות בעיניים. החלום שלי היה ללבוש את המדים של הנבחרת ואם החלטתי באותו רגע ידעתי מה אני עושה. זרקתי את החלום לפח כי זה לא היה שווה את זה. הרגשתי מושפל ומאוכזב. פשוט התפוצצתי על המגרש. אני יודע שיכול להיות שאתחרט על זה".

ההשלכות: "הלוואי שבעקבות התקרית הזו הצלחתי לשנות משהו כחברה וכאוהדי כדורגל. אם הייתי צריך להית הקורבן בשביל שמשהו ישתנה פה זה היה כדאי".

המעבר לסין: "בואו לא נהיה תמימים. עשיתי את המעבר הזה בשביל כסף, אבל כסף לא מנהל אותי. הכסף הוא נושא שיחה מעניין. אני לא יכול להסתיר את ההכנסות שלי, הן מפורסמות".

ערן זהבי. זרק את החלום לפח (ערן לוף)
ערן זהבי. זרק את החלום לפח (ערן לוף)

"לפני שיצאתי לסין אמרו לו שאני הולך ל'חור', וכשהגעתי חשבתי על איזה חור מדברים. יש פה המון זרים והכל חדש פה. אמרו לי להיזהר מהסינים, אבל הם אנשים מאוד טובים ונחמדים. הם הבינו את הפוטנציאל שיש להם. כשהם הולכים על משהו זה בכל הכוח ובכל המשאבים. זה מפחיד מה הם יכולים להשיג". 

התשוקה לכדורגל: "אני זוכר את הגול הראשון שלי כשהתחלתי לשחק כדורגל. התחושה של הבקעת שער היא ממכרת, פשוט התמכרות קשה. זו תחושה של סיפוק עצמי. כשהייתי ילד בכיתי אם הייתי מפסיד. לא היו רוצים לשחק איתי, כי אני הייתי משחק עד הניצחון".

אוסקר גארסיה. השמועות גרמו לזהבי לצחוק (gettyimages)
אוסקר גארסיה. השמועות גרמו לזהבי לצחוק, אשתו בכתה (gettyimages)

הכוכב התייחס לשמועות שהופצו בארץ לפני כשלוש שנים על רומן כביכול בין מאמן מכבי תל אביב לשעבר ואשתו. "אני אומר לך שהיו לי קטעים, פרסמו על אשתי שהייתה עם המאמן גרסיה, אבל אני צוחק על זה". אשתו שי דיברה על התקופה הקשה מבחינתה ואמרה:  "בכיתי הרבה בגלל זה, האוהדים היו שרים שירים ואני הייתי הולכת לבכות בשירותים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי