ביוון מחמיאים לאלטמן, שהתרגש: "בטוח שנשיג את המטרות שלנו"

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | האתר הרשמי

הקשר, שכבש שער בכורה ב-0:1 של פנאתינייקוס מול סמירניס של אלי אלבז, חגג: "מאמין בקבוצה שלנו". אוזונידיס: "אלטמן מצוין, הבאתי איתו כדי שיבקיע"

(גודל טקסט)
עומרי אלטמן קפץ אתמול (ראשון) לכותרות ביוון אחרי שכבש שער בכורה ב-0:1 של פנאתינייקוס מול אפולון סמירניס בה משחק אלי אלבז. אלטמן הרשית את הראשון שלו במדי הירוקים וגם נבחר למצטיין, וקיבל גביע והעלה את התמונה לאינסטגרם. "שמח לזכות בתואר השחקן של המשחק. עבודה טובה בחורים", כתב.


פנאתינייקוס הנחשבת מסורתית לאחת משתי הגדולות בליגה היוונית לא פתחה טוב את העונה. אחרי המשחק התראיין אלטמן ארוכות לערוץ "נובה ספורט" ולכתב ניקוס יואנו וענה על כמה שאלות. "אני מרגיש מצוין בזכות הניצחון שהשגנו. החום העיק עלינו ולכן המשחק היה איטי, אבל הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות ומעכשיו אני מקווה שזה יזניק אותנו לניצחונות נוספים".


הקבוצה מדורגת מקום 11 אחרי ארבעה מחזורים ועלתה חמישה שלבים לאחר שדורגה מתחת לקו האדום: "אני חושב ששיחקנו טוב, אבל אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. הכי חשוב שניצחנו ורצינו יותר את הניצחון. היינו קרובים להבקעת שער שני". לשאלה אם הקבוצה מסוגלת לזכות השנה בתואר אלטמן אופטימי: "אני מאמין בקבוצה שלי. יש לנו קבוצה חדשה שבעתיד תוכל להתחבר טוב יותר. אני בטוח שנגיע לצמרת ונוכל להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו". 

 

Very important 3 points. Well done boys Happy to win the man of the match.

A post shared by Omri Altman (@omrialtman) on


על היכולת שלו: "בכל פעם שאני עולה לשחק זו הזדמנות עבורי והמטרה שלי להיות הכי טוב שאפשר. אני שמח שניצלתי את ההזדמנות שנתן לי המאמן ואפילו לכבוש את שער הניצחון. אני מקווה שאמשיך בדרך הזאת". לשאלה אם היו חששות בהנהלה לגבי מצב הקבוצה אמר: "אני לא מדבר איתם על דברים שהם מחוץ למגרש".

אלטמן הקדיש את השער לחברתו אחרי שרץ לנשק אותה ביציע. לדבריו הגיעה פעם ראשונה למשחק שלו ביוון והביאה לו מזל. "אני מקווה שהיא תגיע למשחקי הבית מעכשיו, אבל הבעיה שהיא לא תבוא למשחקי החוץ". 

מאמן פאו, מריוס אוזונידיס, אמר: "הפגנו עד עכשיו 30 אחוז מהיכולת שלנו. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב ומה שחסר הוא אמונה ביכולתנו. אלטמן שחקן מצוין ובשביל השערים האלה הבאתי אותו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי