120 דקות לנאתכו ב-1:0 של צסק"א שהודחה מהגביע הרוסי

נאתכו
נאתכו | אתר רשמי

קשר הנבחרת וקבוצתו נוצחו על ידי קורסק וסיימו דרכם. גם אלי אלבז ואפולון סמירניס הודחו ביוון, בן חיים לא נכלל בסגל ספרטה, 1:5 לברוז' בלי רפאלובץ. 90 דקות לביטון בסלטיק

(גודל טקסט)
בצל אירועי ראש השנה, הליגיונרים הישראלים משחקים הערב (רביעי) בגביעים השונים ברחבי אירופה. ביברס נאתכו ואלי אלבז הודחו. בהמשך: ליאור רפאלוב, ניר ביטון, טל בן חיים, קני סייף ועומרי אלטמן ישחקו.




ברוסיה, ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה הודחו עם 1:0 לקורסק מהליגה השניה במסגרת הסיבוב החמישי בגביע הרוסי. דימיטרי קורובוב כבש בפנדל בדקה ה-114 והדיח את סגנית האלופה. נאתכו ספג צהוב ורשם 120 דקות.


בצ'כיה, טל בן חיים לא נכלל בסגל של ספרטה פראג שגברה 0:1 על זניומו בגביע. שער של הרומני בוגדן וטיילו הרומני בדקה ה-26 הכריע.


ביוון, אלי אלבז שיחק 64 דקות בהפסד של אפולון סמירניס לפלטינאס בסיבוב השני שלה גביע. עומרי אלטמן לא היה בסגל של פנאתינייקוס לאחר שער הבכורה שלו בליגה. פאו גברה 0:2 על לאריסה משערים של הארגנטיני אנדרס צ'אבס (18) ושל השבדי גיז'רמו מולינס בתוספת הזמן של ההתמודדות.



רפאלוב, לא שותף (ברוז', רשמי)


בבלגיה, קלאב ברוז' דרסה 1:5 את רוסלרה בגביע, ליאור רפאלוב לא שותף. גנט ללא קני סייף הפצוע הסתדרה עם 2:3 על גיל ואילו זולטה וארחם ניצחה 2:3 את RFC ליאז' ללא בן רייכרט בסגל.


בסקוטלנד, ניר ביטון רשם 90 דקות ב-0:4 של סלטיק ברבע גמר גביע הליגה על דנדי. סקוט סינקלייר בפנדל (25), ג'יימס פורסט (42, 88) וקאלום מקגרגור (88) כבשו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי