קאניוק בישל את שער הניצחון בדרבי: "שמח שעזרתי לקבוצה"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | טוויטר

פחטקור שטקנט גברה 0:1 על המוליכה לוקומוטיב ונכנסה למאבק האליפות. הקשר, שבמאזנו כבר חמישה אסיסטים, לספורט1: "באנו מוכנים וזכינו בנקודות". 1:3 לדאבור וזלצבורג ועלייה לרבע הגמר

(גודל טקסט)

פחטקור, קבוצתם של גידי קאניוק ושוטה ארבלדזה, גברה הערב (חמישי) 0:1 על מוליכת הטבלה לוקומוטיב טשקאנט בדרבי הגדול של עיר הבירה.

הקשר הישראלי השלים 90 דקות ובישל את שער הניצחון למרקו סימיץ, אקס הפועל תל אביב, בדקה ה-82. האסיסט, שהיה החמישי של קאניוק מאז הצטרף, הנחיל ללוקומוטיב את הפסד הבית הראשון שלה העונה.

בעקבות הניצחון השלישי ברציפות הקבוצה של שוטה ארבלדזה טיפסה למקום השני בטבלה, מרחק שבע נקודות מהפסגה ומשחק חסר. תשעה משחקים לסיום העונה, אפשר בהחלט לומר שמאבק האליפות בליגה האוזבקית נפתח מחדש.

"היה משחק קשה נגד קבוצה ביתית וטובה", סיפר קאניוק לספורט1 לאחר הניצחון. "באנו מוכנים והצלחנו לזכות בנקודות תודה לאל. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח את לוקומוטיב אחרי זמן רב, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה. רוצה לאחל לכל עם ישראל שנה טובה וחג שמח".


חמישה בישולים מאז הצטרף. גידי קאניוק

מואנס דאבור נכנס בדקה ה-95 למשחק שמינית גמר הגביע של רד בול זלצבורג מול ברוק/לייטה מהליגה השלישית באוסטריה. הכוכב הישראלי לא היה אמור לשחק אבל האלופה הסתבכה ונגררה להארכה. פדריק גלוברסון כבש בפנדל בדקה ה-25, אבל דומיניק בורוסיס השווה וזלצבורג חיכתה עד הדקה ה-107 כדי לשחרר אנחת רווחה. האנס וולף קבע 1:2 וכעבור שש דקות חתם הזמבי פטסון דאקה את תוצתא המשחק 1:3.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי