מאמן ברוז': רפאלוב יודע טוב מאוד למה הוא לא משחק

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

עוד פיחות נרשם במעמדו של הקשר אחרי שלקו הצהיר: "ליאור יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור להרכב". מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר מחכות לינואר

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

 ליאור רפאלוב לא מרוצה כרגע בקלאב ברוז' ואחרי ההתבטאות האחרונה של מאמנו איבן לקו יש לו עוד סיבה לארוז מזוודות ולחזור לארץ. "רפאלוב יודע טוב מאוד למה הוא לא משחק אצלי", אמר לקו לקראת המשחק ביום ראשון (19:00, שידור ישיר בספורט4) מול שרלרואה בקרב המוליכות ערב המחזור.

לקו הוסיף: "רפאלוב יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור להרכב, אבל ככל שאני יודע הוא היה שחקן חשוב מאוד במועדון בעבר והוא יכול לחזור ולהיות כזה גם בעתיד". המאמן הקרואטי שהגיע הקיץ מסנט טרוידן והחליף את מישל פרודום הוותיק מוליך את ברוז' לפתיחת עונה מצוינת: 18 נקודות משבעה מחזורים ומקום ראשון בטבלה. לשרלרואה שבמקום השני 17 נקודות.

בבלגיה פורסם שרפאלוב הבהיר להנהלת הקבוצה שהוא לא מרוצה ממעמדו, אבל ויטל בורקלמנס שחקן ומאמן עבר שמשמש כיום כפרשן אמר לעיתון HN: "לברוז' כרגע יש שני שחקנים טובים כמו רוד פורמר ההולנדי והאנס ואנקן בצדדים ולכן לרפאלוב אין מקום לרפאלוב. אני יודע שהוא אמר כמה פעמים שהוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, אבל לא נראה שיהיה שינוי בקרוב".

בקיץ האחרון דחה רפאלוב הצעות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. כעת מסתמן שבינואר הוא יהיה מוכן להקשיב מחדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי