תומר חמד: בחיים לא אדרוך על שחקן יריב בכוונה

תומר חמד, דיאנדרה ידלין
תומר חמד, דיאנדרה ידלין | AFP

חלוץ ברייטון דיבר בתכנית הספורט של 103FM על התקרית עם דיאנדרה ידלין מניוקאסל בגינה הורחק משלושה משחקים. הנבחרת: "מכין את עצמי למצב שגם אם אני בכושר שיא לא אפתח"

(גודל טקסט)

דווקא אחרי משחק נהדר מבחינתו, בו כבש את שער הניצחון ב-0:1 של ברייטון על ניוקאסל, תומר חמד עובר שבוע לא קל. חלוץ נבחרת ישראל הועמד לדין על סמך מצלמות הטלוויזיה בעקבות דריכה על ידו של דיאנדרה ידלין מהמגפייז והורחק משלושה משחקים על ידי ההתאחדות האנגלית. היום (חמישי) דיבר חמד בתכנית הספורט של ישראל והתייחס לתקרית, החשש מאובדן המקום בהרכב וגם כמובן על נבחרת ישראל בעידן שאחרי ערן זהבי, לפני צמד המשחקים מול ליכטנשטיין (6.10) וספרד (9.10).


ההרחקה: "זה מאכזב להיות מורחק כך, אבל אם אני מסתכל על כל התמונה אקח את הדברים הטובים – זה שכבשתי וניצחתי. ההרחקה לא צודקת. מי שמכיר אותי יודע שבחיים לא אעשה דבר כזה בכוונה לשחקן יריב, אני שלם עם עצמי. יצאתי בזול? אני חושב שהעונש מוגזם. כל עוד היה ספק, לדעתי אי אפשר לתת עונש יותר מדי גדול".

 



המשמעות המקצועית של ההרחקה לגביו: "כל מה שעשיתי עד עכשיו נותן לי הרבה נקודות זכות, אבל עכשיו שחקן אחר ייכנס לנעליים שלי ואם הוא יהיה טוב אצטרך לעבוד קשה כדי לחזור. אני לא יכול לשמוח אם לא ננצח, גם אני בחוץ".


החיזורים מצד קבוצות בצ'מפיונשיפ בחלון ההעברות האחרון: "היה הרבה לחץ על ברייטון, אבל היא הודיעה שאני לא למכירה ושהיא רוצה שאישאר. אני מאמין שפתיחת העונה הטובה שלי, בהנחה שתימשך, תגרום לקבוצה לרצות שאישאר. יש לי אפשרות להתנגד לעבור לקבוצה אחרת. בסופו של דבר כל הצעה לגופה. אין לי נתח ממכירה".


תומר חמד דורך על דיאנדרה ידלין (צילום מסך)


תומר חמד דורך על דיאנדרה ידלין. "אני שלם עם עצמי" (צילום מסך)


הנבחרת: "אותי הנבחרת תמיד מעניינת. אני תמיד רוצה לשחק בהרכב, וכמובן שאני לא משחק מאוכזב. אני מבחינתי צריך לבוא בכושר הכי טוב, ואני בטוח שבנבחרת יראו את זה. סביר להניח שיהיו שינויים לאור פרישתו של ערן זהבי. אנחנו רוצים לסיים את הקמפיין הזה בצורה טובה. היו מקרים שבאתי בכושר שיא ולא פתחתי, אני מכין את עצמי למצב הזה. אני לא חושב שאני צריך לענות על השאלה אם יש חלוץ יותר טוב ממני. לא הרבה שחקנים בקבוצה עוקבים אחרי הנבחרת, ואם אנחנו עושים תוצאה טובה ואני אומר להם הם עושים פרצוף. ארבע נקודות מהמשחקים עם ספרד וליכטנשטיין זה טוב. בטוח שלא נסיים את שני המפגשים עם אפס נקודות".


הציוצים בטוויטר: "עושים לנו הרצאות בנושא מה מותר ומה אסור. כשצייצתי בנוגע לעונש זה עבר אישור של המועדון, בטח שזה בנושא כזה רגיש, כי מילה לא במקום הייתה יכולה לגרור עונש יותר גדול. אני הרוס מהעונש, כי נענשתי על משהו לא בצדק. לגבי הליך העמדה לדין, שלושה שופטים בוחנים את המקרה. אני לא מגיע לאיזה דיון. אם השופט היה רואה את האירוע, והיה קובע שזה לא שווה הרחקה, זה היה עוזר לי. בגלל שהוא לא ראה הסתמכו רק על הווידאו".


תומר חמד (אודי ציטיאט)
תומר חמד בנבחרת. "רוצים לסיים את הקמפיין בצורה טובה" (אודי ציטיאט)





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי