"בן חיים רחוק מהציפיות, התקוות של סטרמצ'וני נכזבו"

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

הביקורת בצ'כיה על החלוץ הישראלי של ספרטה פראג נמשכת: "על תפוקה של שערים אין בכלל על מה לדבר, אבל גרוע מכך זה שהיריבים שלו מגיעים באופן חופשי לשער, הוא לא מצליח לעמוד מולם"

(גודל טקסט)

ספרטה פראג לא הצליחה לייצר רצף ניצחונות ראשון העונה בליגה כשסיימה אמש (שבת) ב-0:0 מאכזב עם דוקלה פראג בדרבי הקטן של הבירה. בעקבות תוצאת התיקו מדורגת ספרטה במקום הרביעי בטבלה, תשע נקודות פחות מוויקטוריה פלזן המוליכה.

טל בן חיים לא שותף במשחק, בין השאר בשל צום יום הכיפורים, ובתקשורת הצ'כית ממשיכים לטעון שבמועדון מאוכזבים מאוד מהיכולת של החלוץ הישראלי. "השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון (בנקודת הזמן בה נרכש ממכבי תל אביב) רחוק מהציפיות", נכתב באחד האתרים המקומיים. "התקוות של המאמן אנדראה סטרמצ'וני נכזבו".

"על תפוקה של שערים אין בכלל על מה לדבר, ויש לו רק בישול אחד מאז שהגיע. אבל יותר גרוע מכך, זה מה שקורה בצד השני של המגרש. היריבים באגף שלו מגיעים באופן חופשי לשער, הוא לא מצליח לעמוד מולם".

מאז נקנה בן חיים ב-2.9 מיליון יורו ביוני האחרון עם אפשרות לשכר של 1.2 מיליון יורו לעונה, שותף החלוץ הישראלי בשבעה משחקי ליגה וכאמור לא כבש אפילו שער אחד בלבד.

טל בן חיים. התקוות של סטרמצ'יוני נכזבו (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
טל בן חיים. התקוות של סטרמצ'יוני נכזבו (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי