דאבור ממשיך ללהוט: "שומר את זלצבורג בכל הפסגות"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

צמד של החלוץ השאיר את אלופת אוסטריה קרובה לפסגה והשלים שבוע חלומי לישראלי: "שמח שכבשתי, היה חשוב לנו". האם זו פתיחת העונה הטובה ביותר שלו?

(גודל טקסט)

מואנס דאבור מלך השערים של הליגה האוסטרית המשיך אמש (ראשון) לאותת שמשהו לקוי בקבלת ההחלטות בנבחרת ישראל. החלוץ הלוהט כבש צמד ב-1:2 של זלצבורג על וולפסברגר והשלים שבוע חלומי אחרי השער נגד מארסיי.

דאבור כבש כבר 7 שערים והוא מקדים במירוץ לנעל הזהב האוסטרית שני שחקנים אחרים עם שישה שערים. זו הפתיחה השנייה בטיבה בקריירה של דאבור אחרי שהוא כבש 8 מ-8 מחזורי פתיחה בעונת 2015/16 במדי גראסהופרס השווייצרית.

העיתון "זלצבורגר נאכריכטן" כתב: "דאבור שומר את זלצבורג בפסגה האירופית וגם באוסטריה. אחרי הניצחון הגדול על מארסיי 0:1 בו כבש את שער הניצחון היה חשש שהקבוצה העייפה תפסיד נקודות, אבל ביכולת שיא שלו כבש צמד ניצחון ובליגה הקבוצה מרוחקת רק נקודה משטורם גראץ במקום הראשון".

דאבור אמר אחרי המשחק: "אני מאושר שכבשתי את שני השערים. היה חשוב לנו להישאר צמודים לצמרת. הניצחון הגיע לנו. אני לא יודע להסביר בדיוק את השער השני. פשוט הייתי במקום הנכון. למרות שזה היה שער של מזל אז רק שלוש הנקודות קובעות עבורנו". גם "סקאי" האוסטרי קבע שהשער השני של דאבור היה עניין של מזל אחרי שהכדור פגע בו, אבל כתב שניצחון קובע.


לא מפסיק לכבוש, דאבור (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי