בזלצבורג מפרגנים: דאבור עומד בלחץ ומספק את הסחורה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Instagram

באוסטריה מרוצים מהחלוץ אחרי הצמד ב-1:3 על לינץ, שהעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה. ברישה לעומת זאת הסתייג: "מונאס שחקן חשוב, אבל זה יותר ניצחון קבוצתי"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור כבר כבש תשעה שערים במדי רד בול זלצבורג העונה והוא מלך השערים של הליגה האוסטרית, אבל עדיין חלק מחבריו לקבוצה לא ממש מפרגנים לו אולי בגלל שהם רוצים להדגיש את המאמץ הקבוצתי, כך לפחות עולה מהציטוטים של קשר נבחרת נורבגיה לשעבר וכיום בקוסובו, ואלון ברישה שמשחק כבר שש עונות בקבוצה.

ברישה נשאל אחרי הניצחון אתמול של זלצבורג על לאסק לינסק 1:3 על תרומתו של החלוץ הישראלי, שכבש צמד, ואמר: "מואנס הוא אחד מתוך כמה שחקנים חשובים מאוד שיש לנו בקבוצה והוא כובש את השערים שאנחנו זקוקים להם, אבל זה יותר ניצחון קבוצתי". ברישה כבש את השער הראשון ודאבור את שני השערים אחריו.

דאבור כבש תשעה שערים ב-11 מחזורים, כאשר רק בעונת 2014/15 כבש שחקן מזלצבורג יותר שערים בשלב זה של העונה. זה היה כמובן ג'ונתן סוריאנו שהבקיע 12 שערים ב-11 מחזורים באותו שלב מקביל, ומשחק כיום בבייג'ינג גואן מהליגה הסינית.


דאבור. עמד בלחץ (רד בול זלצבורג, רשמי)

החלוץ הישראלי הנחיל הפסד ראשון ללאסק לינץ אחרי 31 משחקי בית. האתר הרשמי של זלצבורג דווקא חילק מחמאות לחלוץ: "דאבור היה החלוץ היחיד שהיה כשיר למשחק וכל הלחץ היה עליו, אבל הוא עדיין עומד בזה ומספק את הסחורה". צריך לזכור שמתחילת העונה היו סימני שאלה לגבי דאבור שלא הצליח עונה שעברה באוסטריה והושאל לחצי עונה לגראסהופרס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי