בן חיים ממשיך לספוג ביקורת, הפעם מסטרמצ'וני

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

ספרטה פראג כבר רחוקה 15 נקודות מהפסגה, אחרי ההפסד לפלזן, והמאמן תקף: "צריכים לקבל הרבה יותר מהלכים יעילים משחקני הכנף שלנו". האיטלקי על עתידו: "אקבל כל החלטה"

(גודל טקסט)

התקופה הרעה של טל בן חיים בספרטה פראג נמשכה אתמול (ראשון), אחרי 1:0 כואב לוויקטוריה פלזן. הסערה סביב החלוץ, שעלה כמחליף ושיחק 36 דקות, עסקה בעיקר השער שהבקיע, ונפסל על ידי השופט בטענת נבדל, החלטה שהובילה למחאה גדולה מצד אוהדי הקבוצה. ההפסד של ספרטה הרחיק אותה משמעותית מהקרב על התואר, כשהיא רחוקה כבר 15 נקודות מהפסגה.

דניאל קולארז', שכבש את השער עבור פלזן, סיפר בסיום: "זו הייתה החלטה טובה של השופט לפסול את השער של בן חיים. הסתכלתי על הקוון והוא מיד הרים את הדגל".

אחרי שהפרשנים וגם חלק מהמאמנים בצ'כיה תקפו את היכולת של בן חיים וההחלטה לצרף אותו לענקית הצ'כית, גם מאמנו אנדראה סטרמצ'וני בחר לבקר: "אני רוצה לקבל הרבה יותר מהלכים יעילים משחקני הכנף שלנו. דויד לפאטה הוא חלוץ גדול, אבל הוא כבר בן 36 והגיע הזמן שהשאר ייתנו עוד. יהיה לנו קשה להשיג את האליפות השנה. השיפוט הרג אותנו כי חוץ מהשער שנפסל לא שרקו לטובתנו שני פנדלים. באיטליה נהוג לתת יותר כבוד לקבוצות הגדולות, אבל זה לא קורה כאן. השופטים מתעלמים מהעבירות על השחקנים שלנו. תומאש רוזיצקי, שהוא אגדה בצ'כיה, סופג ואף אחד לא מתייחס אליו".

על עתידו בספרטה אמר המאמן: "אני מדבר כל הזמן עם הבעלים, דניאל קרנטינסקי, ביום של המשחק ואחריו. אשוחח איתו שוב, אני מקצוען ואקבל כל החלטה. הוא בירך את השחקנים אחרי המשחק עם פלזן על המלחמה שלהם". מאוחר יותר, זכה בן חיים לציון 4 בעיתון הצ'כי "אי דנש", בו נטען כי זו הייתה עוד הופעה רעה שלו. סטרמצ'וני: "זה לא היה משחק קל עבורו. הוא היה יכול להצליח יותר, אבל משחקן עם ניסיון כמו של טל, הוא גם צריך לדעת עם איזה נעליים לעלות. הוא החליק כמה פעמים מול פלזן". 

גם המאמן מבקר. בן חיים (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי