צפו: אלטמן הורחק אחרי שבעט בראשו של שחקן יריב

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

קשר פנאתינייקוס עלה מהספסל בדקה ה-82, אבל כעבור שתי דקות מצא את עצמו יורד לחדרי ההלבשה בכרטיס אדום. הירוקים ניצחו את לאריסה עמוק בתוספת הזמן. וגם: שער לבירם כיאל במדי המילואים

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס השיגה הערב (שני) ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן, כשרשמה בביתה 1:2 על לאריסה שחילץ אותה מהתחתית אחרי שבעה מחזורים בליגה היוונית, אבל מי שלא ירצה לזכור את המשחק הוא עומרי אלטמן, ששיחק שתי דקות בלבד.

הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-82, אבל פחות מ-120 שניות אחר כך נאלץ לנטוש את כר הדשא לאחר שראה מהשופט כרטיס אדום ישיר בטענה שבעט בראשו של השחקן היריב לאחר העבירה.

למרות הרחקתו של אלטמן, שנכנס שלוש דקות בלבד אחרי שעמנואל פרונה הצליח להשוות עבור נועלת הטבלה ביוון, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן היה זה אוסקר היליימארק השבדי שקבע 1:2 לפאו והעניק לה בסך הכל את ניצחונה השני העונה, כך שהיא עם 8 נקודות שמספיקות למקום העשירי אחרי שבעה משחקים.

עוד הערב בגזרת הלגיונרים, בירם כיאל, קשר ברייטון שבעקבות פציעה החמיץ את תחילת העונה וטרם זכה לרשום הופעת בכורה בפרמייר-ליג, השווה זמנית בהפסד קבוצת המילואים 2:1 לבלקבורן. הישראלי צפוי בקרוב לשוב לסגל ובדומה לתומר חמד ליטול חלק במשחקי הקבוצה בליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי