ניר ביטון וסלטיק העפילו לגמר גביע הליגה הסקוטי

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

האלופה הסקוטית חגגה עם 2:4 מול היברניאן בזכות צמד של דמבלה, שעלה כמחליף. הישראלי תופקד כבלם, מרציאנו נותר על הספסל. 0:2 יקר לפחטקור מול בוקסורו, 70 דקות לקאניוק. בן חיים לא שותף בניצחון ספרטה פראג

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בזמן שהמחזור השמיני בליגת העל יצא לדרך, ברחבי העולם חלק מהליגיונרים הישראלים שיחקו עם קבוצותיהם. ניר ביטון עלה היום (שבת) לגמר הגביע הסקוטי עם סלטיק, טל בן חיים לא שותף בניצחון החוץ 0:3 של ספרטה פראג. 

 


* בסקוטלנד, ביטון השלים 90 דקות ב-2:4 המרשים של האלופה מול היברניאן, שבחרה להותיר את אופיר מרציאנו על הספסל. המגמה נמשכה בגזרה של ביטון, שפתח כבלם, וחזה במיקאל לוסטיג מככב עם צמד (15, 42). מוסא דמבלה (66, 89) הוסיף צמד כמחליף. אנתוני סטוקס (59, בפנדל) ואוליבר שואו (70) רק צימקו. סלטיק תמתין למנצחת בגמר בין ריינג'רס ומאת'רוול. 

* באוזבקיסטן, פחטקור של שוטה ארבלדזה וגידי קאניוק, שרשם 70 דקות, חגגה עם 0:2 יקר מול בוקסורו במחזור ה-25. כעת, קבוצתו של הקשר צימקה את הפער מהמקום השני לשלוש נקודות בלבד. 


בולט בתפקיד החדש. ביטון (Gettyimages) 


בצ'כיה, טל בן חיים נותר על הספסל של ספרטה פראג ולא שותף בניצחון החוץ 0:3 על יבלונץ. יוזף שוראל כבש שלושער. ספרטה במקום הרביעי בטבלה הצ'כית.


בקפריסין, אנורתוזיס של המאמן רוני לוי ניצחה 1:2 בחוץ את אכנאס והגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות. אריאל הרוש שיחק 90 דקות בשער המנצחת.





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי