לא ברור מתי טל בן חיים ישוב למגרשים, סטרמצ'וני מסרב להתפטר

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

החלוץ הישראלי סובל ממתיחה בשריר הירך, המאמן האיטלקי אמר לאחר ההפסד לבאניק אוסטרבה בגביע: "אם ההנהלה תמשיך לתת לי גב אני מאמין שאוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הנוכחי"

(גודל טקסט)

החלוץ הישראלי טל בן חיים מתח אמש (רביעי) את שריר הירך במהלך ההפסד של ספרטה פראג לבאניק אוסטרבה בשמינית גמר הגביע הצ'כי בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. כרגע מצבו של בן חיים לא ברור ועדיין לא ידוע מתי ישוב.

המאמן אנדראה סטרמצ'וני הודה בסיום המשחק: "המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלי מאז הגעתי לקבוצה כמאמן. רציתי כבר להחליף שני שחקנים. לא יצרנו אפילו מצב אחד לכיבוש חוץ מהניסיון של טל בן חיים להגביה לרחבה. זה עצוב שהגענו למצב כזה כשהגביע היה חשוב לנו מאוד".

המאמן המשיך בביקורת: "זה עצוב שאנחנו משחקים ככה אחרי שחמישה-שישה שחקנים היו ביכולת ירודה. אולי זה קרה בגלל שבשמונה ימים שיחקנו שלושה משחקים והשחקנים היו עייפים. אנחנו חייבים להפוך דף ולהתחיל לשחק כמו שצריך".

האיטלקי הוסיף: "לפני שלושה ימים כולם היו מוכנים למות עבור ספרטה וניצחנו את יבלונץ אחרי הרבה זמן שלא ניצחנו, כך שאני לא מרים ידיים". לדברי המאמן הוא לא מאמין שיפוטר: "אם ההנהלה תמשיך לתת לי גב אני מאמין שאוכל לצאת מהמצב הנוכחי".

אנדראה סטרמצ'וני. מסרב להתפטר (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
אנדראה סטרמצ'וני. מסרב להתפטר (ספרטה פראג, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי