90 דקות לביטון בתיקו של סלטיק, שער נקי למרציאנו

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

מוליכת הטבלה בסקוטלנד מעדה ב-1:1 מול קילמרנוק, השוער הישראלי והיברניאן כבר במקום החמישי אחרי 0:1 על מאת'רוול. בקפריסין, לוי והרוש סחטו נקודה בדקה ה-96, דאבור לא כבש בניצחון זלצבורג באוסטריה

(גודל טקסט)

שבת נוספת של כדורגל ברחבי העולם כוללת גם את מיטב הלגיונרים שלנו, ובמוקד עד כה היו נציגינו בליגה הסקוטית.

סלטיק נעצרה הערב (שבת) בביתה עם 1:1 מול קילמרנוק ויתרונה בפסגה צומק לנקודה בלבד. ניר ביטון פתח כבלם ושיחק 90 דקות. לי גריפית'ס כבש לבויז בדקה ה-43, אבל ג'ורדן ג'ונס השווה בדקה ה-60. סלטיק סיימה בתיקו שלישי העונה והיא עם 27 נקודות מ-11 משחקים, נקודה יותר מאברדין.

יש לציין שסלטיק, על אף איבוד הנקודות, השוותה שיא מועדון בן 100 שנה, אחרי שרוג'רס ושחקניו השיגו 62 משחקי ליגה ללא הפסד. עוד בסקוטלנד, היברניאן של אופיר מרציאנו עלתה למקום החמישי לאחר ניצחון חוץ מרשים 0:1 על מאת'רוול. השוער הישראלי שיחק 90 דקות. מרטין בויל כבש את שער הניצחון.


מרציאנו. חזר להרכב ושמר על שער נקי (Gettyimages)

בליגה הקפריסאית, רוני לוי וקבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה, עם אריאל הרוש בין הקורות, חילצה שש דקות בתוך תוספת הזמן 1:1 בניקוסיה אצל אומוניה. רפאל לופס כבש ראשון בדקה ה-56, דוגלאו הברזילאי קבע חלוקת נקודות בדקה ה-96. אנורתוזיס לפחות זמנית שומרת על הפסגה והיא עם 20 נקודות אחרי 10 מחזורים.

באוסטריה, מואנס דאבור שיחק 90 דקות בניצחון הביתי של זלצבורג 0:2 על אלטאך. האנס וולך (29) ואמאדו האידרה (81) כבשו לאלופה שעלתה זמנית למקום הראשון עם מספר נקודות זהה לזה של שטורם גראץ.

במשחק האחרון של הערב שכלל את נציגינו ביבשת, מרואן קבהא ומאריבור רשמו 0:1 בחוץ מול דומז'אלה בליגה הסלובנית. הקשר השלים 90 דקות, אך חברו לקבוצה  אור אינברום לא נכלל בסגל. לפחות עד משחקה של אולימפיה מחר, מאריבור בפסגה עם נקודה אחת יותר – 34 נקודות מ-14 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי