התקשורת מהללת: ערן זהבי ורנאטיניו – הצמד הטוב בסין

ערן זהבי עם רנאטיניו
ערן זהבי עם רנאטיניו | הליגה הסינית

השניים, שאחראים עד כה ללא פחות מ-82 אחוזים מהשערים של גוואנגז'ו R&F, זכו למחמאות לאחר שהברזילאי כבש היום בבעיטה חופשית והישראלי הוסיף עוד בישול. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 ערן זהבי אולי לא כבש היום בניצחון 2:3 של גוואנגז'ו R&F על טיאנג'ין טדה מחזור לסיום העונה. העובדה שרנאטיניו כבש היום את שערו ה-12 יחד עם ערן זהבי שהבקיע עד כה 26, מביאה לכך שהשניים כבשו ביחד 38 שערים העונה עבור גוואנגז'ו R&F, כלומר 66 אחוזים מ-57 השערים שהבקיעה הקבוצה העונה.

האתר "ספורטס CN" הסיני סיפר שבתקשורת העולמית טוענים שזהבי-רנאטיניו הוא צמד ההתקפה הכי טוב בליגה הסינית והשילוב ביניהם מושלם. באופן מפתיע, למרות שהחלוץ הישראלי רוצה לכבוש כמה שיותר שערים, הוא בישל שישה כל העונה לרנאטיניו וכשהברזילאי בישל לו רק שלושה.

משמעות הדבר היא שהשניים היו מעורבים בעוד 9 בישולים, ולכן המסקנה היא ששניהם היו מעורבים ב לא פחות מ-47 שערים מתוך 57 השערים של קבוצתם, כלומר 82 אחוזים מהשערים של גוואנגז'ו. נתון מדהים עבור הצמד ההתקפי.


זהבי ורנאטיניו. הצמד הפורה בסין (הליגה הסינית)

למרות הנתונים החיוביים, זהבי עדיין מחפש לשבור את השיא של אלקסון ויצטרך להבקיע שלושה שערים במשחק האחרון של הליגה כדי לעשות זאת. אגב, אם גוואנגז'ו R&F בכל זאת תעלה למוקדמות ליגת האלופות של אסיה ברגע האחרון, היא תצטרך לשחק כבר בינואר הקרוב, כאשר העונה מתחילה רק במארס, דבר שיקצר בצורה ניכרת את חופשתו של זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי