ערן זהבי: מצטער שלא שברתי את השיא. בעונה הבאה אנסה שוב

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

החלוץ הישראלי שסיים את העונה עם 27 שערים "בלבד", הביע את אכזבו מכך שלא עקף את אלקסון: "מודה למאמנים, לשחקנים ולאוהדים על התמיכה". בסין החמיאו: "הוכיח שלא תמיד הכסף מדבר"

(גודל טקסט)
התקשורת הסינית אמנם פרגנה מאוד לערן זהבי על הזכייה במלך השערים, אבל הדגישה שהקבוצה פספסה את הכרטיס לליגת האלופות של אסיה כשדורגה בסיום במקום החמישי, למרות הניצחון 0:2 על צ'ונגצ'ינג ליפאן.


באתר "163" נכתב: "זהבי הצטרף רק ב-8 מיליון דולר לגוואנגז'ו, סכום מצחיק לעומת מה ששולם על שחקנים אחרים, ועדיין זכה בתואר 'מלך השערים'. הדבר מהווה נס ספורטיבי ומוכיח שלא רק הקבוצות העשירות יכולות להצליח ולא תמיד הכסף מדבר. הקבוצה נבנתה לחלוטין סביבו והוא הפך לחלוץ הלוהט בליגה".




זהבי המאוכזב כתב ברשת החברתית הסינית: "אני מצטער שלא שברתי את השיא של כיבוש השערים בליגה הסינית. אני מאושר שניצחנו בחוץ במחזור האחרון של העונה. אני רוצה להודות לצוות המאמנים, לשחקנים ולאוהדים על התמיכה שלהם בי. המרחק משבירת השיא היה קצר, וחבל שלא השגתי
אותו, אבל אני מבטיח שבעתיד אנסה שוב. בבקשה תמשיכו לתמוך בי".



זהבי עם השער שלא הספיק. ינסה שוב בעונה הבאה (הליגה הסינית )


יש אולי אוהדים שיראו בכך רמז כאילו זהבי לא יעבור למועדון גדול יותר, לאחר שאתמול פורסם שייתכן וטיינג'ין קואנג'יאן, אותה יאמן בעונה הבאה מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פאולו סוזה, שיציב את הישראלי בראש רשימת הרכש לעונה הבאה. זהבי לא אמר בפירוש שהוא נשאר בגוואנגז'ו למרות שיש לו חוזה עד 2020 במועדון.


זהבי קיבל ציון 7.9 מהצופים שראו את המשחק בשידור ישיר בטלוויזיה, אבל לשחקן המצטיין נבחר יי טנג שכבש את השער השני עם ציון 8.4 וזהבי דורג אחריו. הקפטן ג'יאנג ז'יפנג שעוזב את גוונאגז'ו לחביי, רץ לאוהדים להודות להם ואמר שהוא מאוכזב מהעובדה שלא הצליח להשיג עם הקבוצה את הכרטיס לליגת האלופות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי