ביברס נאתכו: "מקדיש את השער לבן שלי, עדיין יכולים לזכות באליפות"

נאתכו
נאתכו | אתר רשמי

קשר צסק"א מוסקבה חגג את השער שכבש ב-2:2 נגד לוקומוטיב, ומחה: "ההרחקה של חוסונוב לא הייתה מחוייבת המציאות". על השער: "בכדורגל אתה צריך לחוש את המשחק"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו התראיין לאתר הרשמי של צסק"א מוסקבה אחרי התיקו 2 מול המוליכה לוקומוטיב מוסקבה, במהלכו כבש שער ליגה שלישי העונה.

נאתכו, שקבוצתו מדורגת העונה רק במקום הרביעי אחרי 16 מחזורים אמר: "אני מקדיש את השער לבן שלי. בפעם שעברה שכבשתי האוהדים קראו בשמו וזו הייתה מחווה יפה".

השער: "בכדורגל אתה צריך לחוש את המשחק. ראיתי את מה שקורה על כר הדשא ופונטוס ורנבלום שניסה לכבוש לא ראה אפילו היכן הכדור. אני הגעתי למצב טוב ובעטתי מול שער ריק".

נאתכו
נאתכו. הרחקה לא מחוייבת המציאות (AFP)

יכולת הקבוצה: "כולם ראו עד כמה היינו טובים יותר במחצית הראשונה. אם לא היינו נשארים עם עשרה שחקנים היינו מנצחים בוודאות. הם שיחקו על ניצחון, אבל החמיצו שלוש דקות לסיום ואנחנו כבר חושבים על המשחק הבא. אני חושב שלא היה מגיע לנו להישאר עם עשרה שחקנים. ההרחקה של חטאג חוסונוב (קשר בן 18) לא הייתה מחויבת המציאות".

התוצאה: "התיקו אומר שאנחנו יכולים להתחרות עדיין על תואר האליפות. אם היינו מנצחים הסיכוי היה מצוין, אבל גם עם תיקו הראינו שאנחנו לא נופלים מהם. לא נתנו להם לברוח וזה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי