רק רשת: תומר חמד מחלק חולצה חתומה באתגר חדש

תומר חמד
תומר חמד | צילום: Gettyimages

החלוץ של ברייטון הפתיע את אוהדיו עם פוסט בפייסבוק, בו הוא מדגים תרגיל שמי שיבצע אותו יזכה בפרס היחודי, וגם: ברצלונה מתרגשת עם נבארו, רובי "המחנך" ריבלין ומדליית זהב ישראלית באגרוף

(גודל טקסט)

13:30: מרטין פטרוב נגד בולגריה
מרטין פטרוב כדורגלן אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי בעבר הגיש תלונה במשטרה הבולגרית כי מחשבון הבנק שלו נגנבו 1.9 מיליון יורו. בעיתון "טרוד" הבולגרי פורסם שהכדורגלן יודע כנראה מי ביצע את הגניבה וזה אחד מעובדי הבנק. "אני לא מאמין שבמדינה מערב אירופית דבר כזה יכול לקרות. עבדתי קשה בשביל הכסף כששיחקתי בחו"ל. בטחתי במדינה שלי והפקדתי את הכסף בבנק מקומי ותראו מה קרה לי", אמר.


12:50: ברצלונה מתרגשת עם נבארו
הערב (חמישי, 22:00) לפני משחקה נגד מכבי תל אביב
,תקיים ברצלונה טקס לכבוד הסמל שחוגג 20 שנים לבכורה שלו – חואן קרלוס נבארו. בינתיים צייצה הקבוצה סרטון קצר, עם המחשה איך עברו השנים על הרכז המחונן. הייתם מאמינים?


⭐️ #Navarro20

20 anys del debut de Navarro amb el @FCBbasket

#ForçaBarça! pic.twitter.com/DKX8KChpoO

— FCB Basket (@FCBbasket) November 23, 2017

11:46: הנשיא אוהב ספורט

הבוקר (חמישי) התאספו בבית הנבחרות בשפיים כ-80 נציגי מחלקות הנוער בכדורגל מכל הליגות, להזנקת מסלול הדור הבא במסגרת פרויקט "מגן הכבוד" בהובלת נשיא המדינה, ראובן ריבלין. מגן הכבוד: תקווה ישראלית בספורט" הינו פרויקט אשר נועד לקדם עשייה ערכית-חינוכית במועדוני הכדורגל ופועל למען מיגור האלימות והגזענות מהמגרשים. המפגש כלל סדנאות מעשיות הנוגעות להעברת ערכים חינוכיים וספורטיביים לנוער, עידוד סובלנות במגרשים, התמודדות עם מקרי אלימות (מילוליים ואף פיזיים) העלולים להתעורר מצד הורי הילדים ועוד.


מימין: ניר לוין, גיא ברנע, לימור מזרחי, מרקו בלבול, עופר פביאן, אלון חזן, סלאח חסארמה וערן איתן בבית הנבחרות בשפיים.
מימין: ניר לוין, גיא ברנע, לימור מזרחי, מרקו בלבול, עופר פביאן, אלון חזן, סלאח חסארמה וערן איתן בבית הנבחרות בשפיים. (יח"צ)


11:01: מדליית זהב לאגרוף הישראלי
הישגים מעולים למתאגרפים הישראלים באליפות שנערכה בסופ"ש האחרון בריגה ,לטביה. דוד אלברדיאן (24) ומירוסלב קפולר (20) ממועדון האיגרוף 'עצמה כפפות הזהב נהריה' חוזרים עם הזהב אחרי תחרות יוצאת מהכלל. דוד ,תושב נהריה , ניצח במשקל 52 ק"ג יריבים מלטביה ובלארוס בדרך לזכייה. מירוסלב, גם הוא תושב נהריה, ניצח במשקל 69 ק"ג יריבים מאנגליה, אסטוניה וליטא. את השניים מאמנים בוריס רזניק וארתור קורגיניאן: " הישג עצום , תחרות בינ"ל ברמה הגבוהה ביותר. דוד ומירוסלב הראו אופי ולא הסתפקו בפחות ממדליית הזהב , גאווה ותחושת סיפוק אדירה מההישגים".


צפו: מדליה ישראלית באליפות ריגה באגרוף https://t.co/LDG2FogGejpic.twitter.com/Z5rOj1eOFi

— sport1 (@Sport1_Sport2) November 23, 2017

10:10: תומר חמד מאתגר את האוהדים

חלוץ ברייטון פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא קורא לעוקביו לבצע את התרגיל הבא, כשאחד מהם אף יזכה בפרס נאה – חולצה חתומה על ידי מספר 10 בכבודו ובעצמו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי