לידס יונייטד רוצה לצרף את דאבור: "זה מחמיא לי"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

החלוץ, שכבש ובישל ב-0:3 של זלצבורג על ויטוריה גימראייש, שוחח עם ספורט1 על הביקוש מאנגליה: "יש לי זמן לחשוב הצעות כאלה ואחרות". באוסטריה מפרגנים: "הכוכב של הקבוצה". צפו בו כובש ומבשל

קבוצות: לידס יונייטד
(גודל טקסט)

מואנס דאבור בלתי ניתן לעצירה. חלוץ זלצבורג כבש העונה 16 שערים (11 בליגה ו-5 באירופה) ואמש (חמישי) הוא שוב הוכיח כמה חשוב הוא לקבוצה האוסטרית כשכבש ובישל ב-0:3 הקליל על ויטוריה גימראייש. מלך השערים של הליגה המקומית עלו לשלב הבא מהמקום הראשון בבית.

"שמעתי על לידס וזה מחמיא לי שקבוצות רוצות אותי", הגיב דאבור לפרסומים בשיחה עם ספורט1. "כרגע אני מעדיף  להתרכז בהצלחה של הקבוצה ושלי. אני רוצה להבקיע כמה שיותר שערים עד הפגרה ולעזור למועדון ככל האפשר. יש לי זמן לחשוב על הצעות כאלה ואחרות".

על מנת לעבור לאנגליה, דאבור יהיה זקוק ליותר הופעות בנבחרת ישראל. בשביל לשחק בממלכה, כידוע, נדרש כל שחקן לשחק ב-75% מסך הופעותיה של נבחרתו בשנתיים האחרונות.

אחרי התאקלמות לא פשוטה, דאבור הפך לסופר סטאר ובאוסטריה מפרגנים לו בגדול: "מואנס הוא הכוכב של זלצבורג והוא הצליח להיכנס בצורה מרשימה לנעליים הגדולות של ג'ונתן סוריאנו", נכתב. ההיסטוריה מלמדת ששחקנים שמסיימים את העונה בצמרת טבלת הכובשים של הליגה האוסטרית מתקדמים לליגה גדולה יותר, לרוב לבונדסליגה. למרות המחמאות והחיזורים, אקס גראסהופרס שומר על צניעות: "אני עובד קשה ומקווה שהקבוצה ואני נמשיך בדרך הזו. אני מרוצה מהכושר שלי ושואף להמשיך כך".


בלתי ניתן לעצירה. מואנס דאבור (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי