שער דרמטי לדאבור, הרוש ואנורתוזיס עלו לשמינית הגמר

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

החלוץ חזר להרכב וכבש בדקה ה-87 את הראשון ב-0:2 על מאטרסבורג, קבוצתו של רוני לוי פיגרה מול קסילוטימפו מליגת המשנה, אך צמד שערי בזק תוך דקה סידרו להם 1:2 יקר, 90 דקות לשוער. מאריבור וקבהא עלו לחצי הגמר

(גודל טקסט)
שלושה ימים לפני הגרלת שלב הבתים של המונדיאל, והליגות באירופה מנצלות את לוח הזמנים הלוח למשחקי אמצע השבוע. בקפריסין, רוני לוי ואריאל הרוש (90 דקות) העפילו הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע הקפריסאי. אנורתוזיס פמגוסטה ניצחה 1:2 על קסילוטימבו מליגת המשנה.


המארחת הפתיעה ועלתה ליתרון בדקה ה-37, אך שערים של ויקטור (74) וסקו סיסה (75) קבעו מהפך מהיר. המאבק של רוני לוי וחניכיו בליגה המקומית ימשיך ביום ראשון כשהם יפגשו את סלאמיס.



מונאס דאבור חזר להרכב זלצבורג וכבש את הראשון ב-0:2 בדקה ה-87 על מאטרסבורג במחזור ה-17 בליגה האוסטרית. טאקומי מינאמינו היפני קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. זה היה שערו ה-12 של החלוץ הישראלי בליגה, רביעי בארבעת המשחקים האחרונים ו-17 בכל המסגרות.


בסלובניה, מרואן קבהא רשם 90 דקות 1:1 של מאריבור בגומלין הגביע המקומי מול אולימפיה לובליאנה. קבוצתו של הקשר השלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים והיא העפילה לחצי הגמר. אור אינברום נותר מחוץ לסגל.


בבלגיה, גנט העפילה לרבע הגמר אחרי 0:2 על לוקרן. קני סייף שוב עלה כמחליף בדקה ה-65.


בסקוטלנד, ניר ביטון נותר מחוץ לסגל סלטיק, שסיימה ב-1:1 מול מאת'רוול. 

  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי