נאתכו: חבל שלא אוכל לשחק באולד טראפורד

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | צסק"א מוסקבה, רשמי

קשר צסק"א מוסקבה שכבש ובישל ב-0:6 על טוסנו מוצהב לא ייקח חלק במשחק החשוב של קבוצתו בליגת האלופות. הישראלי התייחס להגרלת המונדיאל: "רוסיה לא חלשה יותר מאף נבחרת בבית"

(גודל טקסט)

העונה הנהדרת של ביברס נאתכו בצסק"א מוסקבה נמשכת. אתמול (שישי) כבש קשר נבחרת ישראל את שערו הרביעי בליגה ובישל ב-0:6 של צסק"א מוסקבה על טוסנו. הוא אמנם לא בעט אף אחד משלושת הפנדלים שקיבלה קבוצתו אחרי שהחמיץ אחד במשחק האחרון, אבל עדיין נכלל בין הכובשים.

אחרי המשחק התייחס נאתכו להגרלה של רוסיה במונדיאל ואמר: "זו הגרלה טובה לרוסיה. ברור שאף אחד לא יכול להבטיח עלייה אוטומטית לשמינית הגמר, אבל ממבט ראשון יכול היה להיות בית הרבה יותר קשה. רוסיה לא חלשה יותר מאף נבחרת בבית הזה. בשמינית הגמר הכל יכול לקרות, אבל יהיה הרבה יותר קשה".

ביום לשישי תתארח צסק"א באולד טראפורד אצל מנצ'סטר יונייטד במשחק בו ניצחון שלה ואיבוד נקודות של באזל לבנפיקה יבטיח לה את המקום השני, אך נאתכו המוצהב לא יוכל לקחת חלק במשחק ואמר ל"ספורט אקספרס": "חבל שלא אוכל לשחק במשחק כזה חשוב באיצטדיון מפורסם כמו אולד טראפורד, אבל אני מזכיר לכולם שצסק"א קבוצה עם שחקנים טובים וכל אחד יכול להחליף כל אחד".


נאתכו. היכולת הטובה תעשה את שלה? (צסק"א מוסקבה, ררשמי)

מלבד הישראלי, תחסר צסק"א קשר מרכזי נוסף שלה – פונטוס ורנבלום השבדי. חוזהו של נאתכו בקבוצה מבירת רוסיה מסתיים בסוף העונה ולא ברור אם יחודש, אבל לאור היכולת הטובה שלו ייתכן בהחלט שיוצע לו חוזה חדש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי