מאמן ספרטה: טל בן חיים עדיין לא קיבל צ'אנס אמיתי

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

סטרמצ'וני לא מתכוון לשחרר את החלוץ הישראלי בפגרת החורף: "המועדון הוציא עליו הרבה כסף, והוא לא קיבל הזדמנות כדי להראות שהוא שווה את הסכום הזה"

(גודל טקסט)

גם ה-0:3 אמש (ראשון) על מלאדה בולסלב לא ישנה את העובדה שעל ספרטה פראג עוברת עונה רעה. הקבוצה מבירת צ'כיה הודחה מאירופה, איבדה סיכוי אמיתי לרוץ לאליפות, הודחה מהגביע הצ'כי ורחוקה ארבע נקודות מהמקום המוליך למוקדמות ליגת האלופות.

המאמן אנדראה סטרמצ'וני, שהגיע בקול תרועה רמה, אמר שהוא מתכוון לשחרר לא מעט שחקנים בפגרת החורף: : "יש לי יותר מדי שחקנים בסגל וזה עושה כאב ראש בכל משחק. אם למשל יש לי ארבעה שחקנים בקישור על אותה עמדה אני מעדיף למכור שניים ולהביא אחד חדש בפגרה וכך גם בעמדות אחרות".

האיטלקי נשאל האם בתוכניות השחרור נמצא גם טל בן חיים, שנרכש מ-2.9 מיליון יורו (שיא ההעברות בכדורגל הצ'כי באותו זמן) ועדיין לא כבש אפילו שער אחד וענה: "הוא היה פצוע בחודשיים הראשונים ולפי דעתי ספרטה צריכה עדיין לעבוד איתו כדי שהוא ישתפר. אל תשכחו שהמועדון הוציא עליו הרבה כסף ולדעתי לא היה לו צ'אנס אמיתי כדי להראות את יכולתו עד כה ולהוכיח שהוא שווה את הכסף הזה".

על מעמדו הוסיף סטרמצ'וני: "למדתי כאן המון בארבעה חודשים. אני יכול לומר שהליגה הצ'כית הפתיעה אותי ברמה שלה ולא תיארתי לעצמי שהיא כל כך קשה. היו לנו גם ארבעה חודשים עם בעיות קשות מאוד. הגיעו הרבה שחקנים חדשים והיינו צריכים לבנות קבוצה חדשה. אעסוק מעכשיו רק בכדורגל לשפר את הקבוצה. אני מודה שעשיתי טעויות, אבל מאמין שעדיין אפשר לתקן בחלק השני של העונה".

טל בן חיים. המאמן מוכן לתת לו עוד הזדמנות (ספרטה, האתר הרשמי)
טל בן חיים. המאמן מוכן לתת לו עוד הזדמנות (ספרטה, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי