ממשיך לככב: דאבור זכה בתואר שער ופריצת העונה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

באוסטריה החלו בשלב הסיכומים לקראת הפגרה וחלוץ זלצבורג זכה למחמאות: "אנשים היו בטוחים שהוא לא מסוגל לכבוש, אבל דאבור ענה לכל המבקרים". וגם: העקיצה לאקס מכבי נתניה

(גודל טקסט)

שני מחזורים נותרו עד לפגרה, ובליגה האוסטרית כבר החלו בשלב הסיכומים. היום (שני) בחר האתר 'לאולה 1' המקומי במואנס דאבור בשתי קטגוריות מתוך 18 מחזורים, במהלכם שוחקו כבר 90 משחקים ו-8,100 דקות. חלוץ זלצבורג, שכבש העונה 12 שערים בליגה וחולק את המקום הראשון עם כריסטוף אנסמולר, קטף את תואר פריצת השנה, או כמו שמכנים את התואר באוסטריה: 'השתחרר לו הקפיץ'.

התואר הנוסף שקיבל החלוץ הוא השער היפה של העונה, כאשר מדובר בביצוע המטורף שלו ב-2:2 מול ראפיד וינה במחזור השביעי. החלוץ הרשית בדקה ה-92 בזמן פציעות עם חצי מספרת מרהיבה.

על היכולת המרשימה של דאבור נכתב: "במשך תקופה ארוכה אנשים היו בטוחים שדאבור לא מסוגל לכבוש בליגה האוסטרית, אבל העונה הוא הרשית כבר 17 שערים ב-28 משחקים וענה לכל המבקרים. כל התהיות לגביו קיבלו מענה חד משמעי". על לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, שעזב את אוסטריה וינה, נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי שהשאילה אותו לגי'רונה, נכתב: "הוא לא כבש ולא בישל במדי ג'ירונה". 


מככב. דאבור (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי