אוהדי סלטיק הניפו שלט: "ירושלים היא פלסטין". רייכרט היה לראשונה בסגל

אוהדי סלטיק
אוהדי סלטיק | טוויטר

ליגיונרים: ביטון לא שיחק ב"דרבי הישראלי" מול היברניאן, מרציאנו השלים 90 דק' וסייע לקבוצתו לחלץ 2:2. האוהדים הביעו את מחאתם. הקשר התלבש בפעם הראשונה העונה בליגה ב-1:1 של זולטה וארחם מול סנט טרוידן

(גודל טקסט)
יום עמוס בליגיונרים נערך ברחבי אירופה. ניר ביטון לא שותף ב-2:2 של סלטיק מול היברניאן, בשורותיה אופיר מרציאנו השלים 90 דקות. עבור הקבוצה מגלאזגו מדובר בתיקו שני בשלושת המחזורים האחרונים, מאורע נדיר בליגה הסקוטית. היריבה ממשיכה להשתרך בשיפולי הצמרת. סוג של היסטוריה נרשמה בליגה הבלגית כשבן רייכרט התלבש לראשונה העונה בליגה, אך נותר על הספסל ב-1:1 של זולטה וארחם מול סנט טרוידן.


אלמוג כהן לא בסגל אינגולשטאט ב-1:1 מול קייזרסלאוטרן במחזור ה-17 בליגה הגרמנית השנייה. אלי אלבז הלוהט השלים 90 דקות בהפסד של אפולון סמירניס לאסטרס טריפוליס במחזור ה-13 בליגה היוונית. קבוצתו של החלוץ הישראלי סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.



ליאור רפאלוב עלה מהספסל בדקה ה-60 בניצחון קלאב ברוז' 1:3 על לוקרן במחזור ה-18 בליגה הבלגית. קבוצתו של הקשר הישראלי חזרה לנצח אחרי המעידה מול אופן במחזור הקודם והיא מוליכה את הטבלה בבטחה. 90 דק' לביבראס נאתכו בתבוסה הכואבת של צסק"א מוסקבה 3:0 בקרב הצמרת מול ספרטק מוסקבה, שהתאוששה מהשביעייה שחטפה מליברפול בליגת האלופות.


89 דקות למונאס דאבור ב-0:0 של זלצבורג בחוץ מול וולפסברגר במחזור ה-19 של הליגה האוסטרית. עבור הקבוצה של החלוץ הישראלי מדובר במשחק שלישי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות והיא מובילה את הטבלה בנקודה אחת בלבד על פני שטורם גראץ. עומרי אלטמן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-69 בתבוסה של פנאתינייקוס 4:0 לפאוק סלוניקי. הקבוצה של הקשר הישראלי ספגה הפסד שני ברציפות והיא סופרת חמישה מחזורים ללא ניצחון.


Celtic fans giving their opinion on Trumps decision on Jerusalem. pic.twitter.com/ye1xKZCrWc

— Raphael Gellar (@Raphael_Gellar) December 10, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי