שער נקי, שער מחורר: 0:2 לאריאל הרוש, 4:1 לאופיר מרציאנו

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

אנתורזיס של הרוש (90 דקות) ורוני לוי גם עלתה לראשות הטבלה הקפריסאית אחרי ניצחון חוץ על אריס. היברניאן הובסה באברדין ומרציאנו (90 דקות) הוציא מהרשת שמונה כדורים בשלושת המשחקים האחרונים

(גודל טקסט)
אריאל הרוש ורוני לוי חזרו היום (שבת) לפסגת הטבלה הקפריסאית עם אנורתוזיס  אחרי 0:2 בלימאסול על אריס, הלפני אחרונה בטבלה. השוער השלים 90 דקות ומאמנו ראה את שני הברזילאים, הקשר ז'ואאו והחלוץ המחליף אנדרה אלבס בדקות האחרונות של המשחק (80 ו-94). לאנורתוסיס 36 נקודות מ-16 משחקים.


אופיר מרציאנו השלים 90 דקות אבל היברניאן הובסה 4:1 אצל אברדין השנייה והשלימו בכך משחק שלישי רצוף מול יריבותיהם לצמרת עם נקודה אחת מתשעכ במחזור הקודם נוצחו בבית 2:1 מול ריינג'רס השלישית וקודם לכן סיימו ב-2:2 מול סלטיק, המוליכה והאלופה. סך הכל ספג מרציאנו שמונה שערים בשלושה משחקים.




גארי מקאיי-סטיבן מאברדין כנראה מאוד אוהב לשחק מול היבס. בסיבוב הקודם כבש את שערו הראשון העונה ב-0:1 באדינבורו ואילו הפעם כבש שלושער לרשת של מרציאנו (36, 45 ו-62), גרהאם שיני הרשית את השער הראשון בדקה ה-11. אנתוני סטוקס לא ניחם את היברניאן עם שער בדקה ה-89.



שמר על שער נקי. הרוש 


באוסטריה, מואנס דאבור רשם 90 דקות ב-0:0 של זלצבורג מול לינסק. קבוצתו של החלוץ עדיין במקום השני והיא יצאה לפגרה עם תחושת אכזבה.


ביוון, 59 דקות לאלי אלבז ב-0:0 של אפולון סמירניס מול א.א.ק אתונה. קבוצתו של החלוץ עדיין מסובכת בתחתית והיא עם 12 נקודות אחרי 15 מחזורים, המוליכה איבדה את הפסגה בעקבות המעידה הביתית.


בבלגיה, קני סייף לא שותף ב-0:0 של גנט מול סטנדרד ליאז'. גנט עם 24 נקודות העונה והיא מדורגת במקום השמיני בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי