"לא בטוח שכדאי להשאיר את כל שחקני הרכש בספרטה פראג"

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

דניאל קז'טינסקי, אחד מבעלי הקבוצה הצ'כית, מתח ביקורת קשה על שחקני הרכש בקיץ האחרון, ביניהם טל בן חיים שנרכש בסכום שיא: "הם לא עושים את ההבדל. רק אחד יכול להפוך לשחקן משמעותי"

(גודל טקסט)

חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים אמנם נמצא בחופשה בימים אלה, אך עושה רושם שבמועדון שלו לא שקט ועתידו בקבוצה בספק גדול. אחד מבעלי הקבוצה, דניאל קז'טינסקי, התראיין בצ'כיה ומתח ביקורת קשה על שחקני הרכש של הקבוצה: "מכמה סיבות, השחקנים שצירפנו העונה לא עושים את ההבדל עבור ספרטה. ציפינו שתהיה לנו עוצמה פיזית, אבל התברר שזו החולשה הכי גדולה שלנו".

כזכור, בן חיים הגיע לקבוצה הצ'כית תמורת סכום שיא של 2.9 מיליון יורו דמי העברה, ונחשב לאחת משלוש הרכישות הגדולות של המועדון בקיץ האחרון יחד עם מארק יאנקו וג'ונתן ביביאני. "חשבנו שהם שלנו יעשו את העבודה ויספקו מספרים", הוסיף הבעלים. "אבל זה לא קורה. גם יאנקו לא התקדם כמו שחשבנו. אני משוכנע שלפחות אחד מהם יכול להשתנות ולהיות שחקן יוצא מן הכלל בספרטה, אבל לעומת זאת יש שחקנים שאני לא בטוח לגביהם ולא בטוח שיהיה חכם להשאיר אותם. כל השיטה עליה נבנתה על הקבוצה פשוט קרסה. הכל התברר כטעות נאיבית ואני גם יכול להבין למה".

בנוסף, קז'טינסקי התייחס לכך שהקבוצה מתכננת להתחזק בקרוב, ואישר שרשימת הרכש כבר מוכנה: "בגלל שידענו שיש בעיה, הסקואטים שלנו עובדים באינטנסיביות בכל אירופה במשך כל התקופה הזאת. מתנהל כבר מו"מ בו מעורב סטרמצ'וני ואנחנו רוצים לאשר את זה סופית בהנהלה".


בן חיים. ביקורת קשה מהבעלים (ספרטה פראג, רשמי)

טל בן חיים הצטרף לספרטה פראג בקיץ האחרון לאחר שהענקית הצ'כית פתחה את הארנק ושילמה למכבי תל אביב סכום שיא של 2.9 מיליון יורו. הישראלי חתם על חוזה לארבע עונות בהן הוא ירוויח כמיליון יורו בכל שנה. בתחילת דרכו החלוץ פתח בהרכב, אך לאחר שלא סיפק את הסחורה מצא את מקומו על הספסל ודקות המשחק ירדו בצורה משמעותית. סך הכל בן חיים שותף בעשרה משחקי ליגה מתוך 16. הוא לא כבש אף שער בכל המסגרות ורשם בישול אחד בלבד. ספרטה, למרות ההשקעה הגדולה, מדורגת רק במקום החמישי בטבלה כאשר 18 נקודות מבדילות בינה לבין המוליכה ויקטוריה פלזן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי