טוואטחה: הערבים אוהבים את ירושלים בדיוק כמו היהודים

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | AFP

מגן איינטרכט פרנקפורט העניק ראיון לתקשורת הגרמנית בו התייחס גם להצהרה של טראמפ. על מכבי חיפה: "הרגשתי שסיימתי את התקופה שלי במועדון בטעם טוב", השהות בגרמניה: "שמחתי שפרינס בואטנג הגיע"

(גודל טקסט)

שנה וחצי אחרי שעזב את מכבי חיפה לטובת איינטרכט פרנקפורט, טאלב טוואטחה כבר הפך תקע יתד בסגל של ניקו קובאץ'. היום (ראשון) המגן העניק ראיון לערוץ DW המקומי בו סיפר על תחילת דרכו, היחסים עם הירוקים, המשפחה הקרובה וההצהרה של דונלד טראמפ. טוואטחה פתח את הראיון וסיפר: "הגעתי לכדורגל אחרי הטרגדיה שהמשפחה שלי עברה. אבא שלי רצה שאגשים את החלום של דוד שלי, שנהרג. רק ב-2004 קיבלתי את האישור מאבא שלי לשחק כדורגל מקצועני בפעם הראשונה. שלושת האחים שלי הם רופאים".


המעבר לגרמניה: "הגעתי מג'סר א-זקרא וההגעה לפרנקפורט היא דבר שונה בשבילי. התגעגעתי לאווירה שאני מכיר, אבל אחרי תקופה קצרה הרגשתי בבית במועדון".

 


ההתאלקמות באיינטרכט פרנקפורט: "התרגשתי לשחק לצד כוכב כמו קווין פרינס בואטנג. אני אוהב את כל החברים שלי לקבוצה, אנחנו משפחה אחת גדולה". 


ההכרזה של נשיא ארצות הברית לפיה ירושלים היא בירת ישראל: "אני חושב שהנשיא לא היה צריך להגיד שום דבר. גם אנחנו הערבים אוהבים את ירושלים בדיוק כמו היהודים. גם הנוצרים אוהבים את ירושלים, היא עיר שקיימת בשביל כל הדתות. ברגע שאומרים שהיא קיימת רק בשביל היהודים, זה גורם להרגשה רעה. הייתי רוצה שכולם יחיו בהרמוניה, כולם. חשוב שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה להאמין". 


התקופה במכבי חיפה: "חתמתי על החוזה המקצועני הראשון שלי בגיל 17. זכינו יחד באליפות וגם הגענו לליגת האלופות והליגה האירופית. שיחקתי גם בנבחרת ישראל, לפני שעזבתי זכינו בגביע המקומי. זה היה הגביע הראשון של מכבי חיפה אחרי בצורת של 19 שנים, הרגשתי שסיימתי את התקופה שלי שם עם טעם טוב". 




 אוהב את בואטנג. טוואטחה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי