חמד: "הוכחתי שאני מתאים לפרמייר-ליג, אם אחזור זה למכבי חיפה"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

"לא חשבתי שמשהו יכול לעצור את פתיחת העונה החלומית שלי, אבל אז הגיעה ההשעייה. ברור שנתמודד על ההישארות וגם אם אשחק טוב ויביאו עוד חלוץ, התחרות תהיה קשה מאוד". חלוץ ברייטון בראיון ל-103FM

(גודל טקסט)

תומר חמד, בירם כיאל וברייטון מדשדשים בחלק התחתון של הליגה האנגלית, כשבקרוב יחל החלק המרכזי של העונה מבחינתם – מסע ההישרדות בליגה. היום (שלישי) עלה החלוץ ב-103FM ודיבר על מצב הקבוצה: "כרגע המצב שלנו סביר כי צברנו הרבה נקודות. היה ברור מההתחלה שנתמודד על ההישארות, ההתחלה טובה ומעכשיו עד סוף העונה יהיה מאבק עד הסוף".

מצבו האישי: "אחרי התחלה מצויינת וחלומית שלי לא ראיתי שמשהו יכול לעצור את זה, אבל אז הגיעה ההשעייה. ככה זה ברמות האלה, מישהו לוקח את ההזדמנות".

חזרה לארץ: "ברור שזה עדיין מוקדם לחזור לארץ. אני תמיד אומר שאני עוד לא מגיע ללחשוב על לחזור לארץ. בתור אחד שגדל במכבי חיפה אני מאמין שאם אחזור לארץ לסיים את הקריירה, אני אחזור רק למכבי חיפה".

חמד
חמד. לא חושש (AFP)

מעמדו: "קודם כל אני ער למצב ויודע שרוצים להביא חלוץ. לקחתי בחשבון וידעתי שבפרמייר-ליג לא יהיה פשוט. אני מאמין בעצמי ותמיד יש מאבקים. אם אשחק ואהיה טוב אפתח, אבל ברור שתהיה תחרות קשה".

הארכת חוזהו: "בקיץ רצו לקנות אותי ולא למכור אותי. האמנתי שאהיה טוב בליגה הזאת ואחרי תחילת העונה הבינו שאני מספיק טוב גם לפרמייר-ליג וחתמנו. רוצים עוד חלוצים ותהיה תחרות גדולה, אני לא אוותר כ"כ מהר ואעשה הכל כדי להוכיח".

כיאל: "בירם היה חסר מזל, הוא עשה טרום עונה מצוין אבל נפצע ויצא מההרכב, הוא חזר לאימונים ושיחק מול טוטנהאם וצ'לסי. ככה זה, עושים את המקסימום אבל יש תמיד מי שלוקח את ההזדמנות".

כיאל
כיאל. סבל מחוסר מזל (AFP)

יורדת: "זה לא שיש פייבוריטיות לירידה, אני חושב שווסט ברומיץ' וסוונזי הכי פחות הרשימו השנה, אנחנו בתקופה פחות טובה, צריך לזכור שיש נגיד את קריסטל פאלאס שהתחילה פחות טוב אבל כרגע טובה. אם לא נעשה תוך שבוע-שבועיים מה שצריך אנונו עלולים למצוא את עצמנו מתחת לווסטהאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי