ראשי טיאנג'ין קואנג'יאן טוענים: הדרישות של זהבי גבוהות

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

בסין עוסקים בידיעה שפורסמה בספורט1 על הרצון של פאולו סוזה לצרף את הכוכב הישראלי. סגן נשיא גוואנגז'ו ר.פ מתעקש: "לא קיבלנו הצעה רשמית"

(גודל טקסט)

התקשורת הסינית ממשיכה לעסוק בידיעה שפורסמה בספורט1 לפיה טיאנג'ין קואנג'יאן מעוניינת בערן זהבי, שדורש 50 מיליון יורו לשלוש שנים.

לפי הידיעה בסוכנות "סינה", מאמן טיאנג'ין פאולו סוזה מצפה מראשי המועדון לרכוש את זהבי כפי שביקש, אבל הם סוברים שהדרישות של הכוכב הישראלי גבוהות מדי, כשהם לוקחים בחשבון גם את דמי ההעברה הגבוהים שתדרוש גוואנגז'ו ר.פ. זהבי צפוי אבל סוכנו של השחקן הגיש את הבקשות של זהבי לחתימה על החוזה ולדעתם המחיר גבוה מדי.

זהבי ימריא עם משפחתו ביום ראשון לסין עם סוכנו רונן קצב וייתכן שאז המגעים יואצו. לפי התקשורת הסינית העניין של סוזה בזהבי הוא גם בגלל ההיכרות ביניהם מהתקופה המשותפת במכבי תל אביב והעובדה שהוא מכיר את יכולותיו.

יש לציין כי בטיאנג'ין עדיין רשומים שני חלוצים זרים: אלשנדרה פאטו הברזילאי ואנתוני מודסט הצרפתי שהגיע באמצע העונה שעברה מפ.צ.קלן וכבש בממוצע שער למשחק. כיוון שחוקי הליגה בעונה הקרובה הוחמרו עוד כדי להקשות על הקבוצות – רק ארבעה זרים לעומת חמישה קודם ולכן ומספר זרים על המגרש שלא יפחת ממספר המקומיים מתחת לגיל 23 – סביר להניח שמעבר של זהבי לטיאנג'ין יהיה על חשבון אחד השחקנים הללו.

ערן זהבי. דרישות אסטרונומיות (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. דרישות אסטרונומיות (אתר הליגה הסינית)

בתוך כך סגן נשיא גוואנגז'ו ר.פ הואנג ג'ינואה, הגיב לפרסומים בנוגע לכוכב שלו: "לא קיבלנו אף הצעה רשמית על זהבי. בכלל לא ידעתי שהם רוצים אותו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי