המנהל המקצועי החדש של ספרטה הבהיר: בן חיים נשאר

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

סוף לשמועות? אחרי שסיפק רק בישול בודד ב-561 דקות במדי הענקית הצ'כית, החלוץ לא נכלל בתוכניות של שצסני לצמצם את הסגל לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר. רוזיצקי אישר כי יסייע לקבוצת הבוגרים והנוער

(גודל טקסט)
בשורה משמעותית לטל בן חיים. היום (חמישי) בחר המנהל המקצועי החדש של ספרטה פראג, זדנק שצסזני, לספק את ההתייחסות שלו למצבו של החלוץ, שנחשב לאכזבה הגדולה ביותר בשנים האחרונות בצ'כיה. במהלך מסיבת העיתונאים חשף המנהל המקצועי: "אני מתכנן לצמצם את הסגל של הקבוצה, אך בן חיים יישאר בסגל".


כזכור, החלוץ נרכש בקיץ האחרון תמורת 2.9 מיליון יורו, תג מחיר שהפך אותו לאחד השחקנים היקרים ביותר בתולדות הליגה הצ'כית. לצערו, בן חיים לא הצליח להטביע חותם וב-561 דקות הוא רק בישל פעם אחת ועדיין לא כבש. בתקשורת המקומית מאמינים כי חרף השמועות לפיהן אנדראה סטרמאצ'וני, מאמן הקבוצה, מחזיק בהצעה מאולימפיאקוס, הוא יישאר בספרטה וינסה להציג גרף שיפור לקראת החצי השני של העונה.



בנוגע לעתידו של רוזיצקי, גם התבררה התמונה. אחד מכוכבי העבר הגדולים ביותר של הכדורגל הצ'כי, שהיה מאושר בעקבות ההחלטה להעניק לו תפקיד במועדון, הסביר כי יעבוד בצוותא עם המנהל המקצועי, אך גם יסייע לקבוצת הבוגרים והנוער. ספרטה מדורגת רק במקום החמישי בליגה עם 28 נקודות אחרי 16 מחזורים והיא רחוקה 18 נקודות מהפסגה, שם נמצאת ויקטוריה פלזן החזקה. 


לא הולך לשום מקום. בן חיים (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי