כיאל: עד עכשיו קיבלתי הזדמנות רק באימונים להוכיח את עצמי

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

קשרה הישראלי של ברייטון מקווה לקבל דקות במשחק מול קריסטל פאלאס בגביע האנגלי (שני, 21:45, ספורט2): "רוצה לעשות כאב ראש למאמן"

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יינעל מחר (שני, 21:45, ספורט2) כשברייטון תארח את קריסטל פאלאס. הקשר הישראלי בירם כיאל צפוי להיות בסגל ויקווה לקבל דקות במפעל המשני.

"ברור שאני מחפש לשחק יותר ולדחוף את עצמי כדי לעשות יותר כאב ראש למאמן ולתת לו סיבה לשחק איתי באופן קבוע", אמר כיאל לקראת המשחק. "אין דרך יותר טובה להשיג כושר וביטחון מאשר לשחק".

"הוא ניסה לתת לי את ההזדמנות מתי שהוא יכול. המקום היחיד שאני יכול להוכיח את עצמי היה באימונים – דחפתי את עצמי לעשות יותר ויותר כדי לחזור לכושר שלי. בכל הזדמנות שאני מקבל אני צריך להיות מוכן ולהוכיח למאמן שאני מוכן לקחת אותה. אשמח לשחק יותר משחקים, אבל לפעמים באמצע העונה זה קשה. אתה רעב לשחק. אתה מתאמן כל השבוע רק כדי לשחק בשבת".

על המשחק שנחשב ל'דרבי ה-M42': "אני יודע מה דרבי אומר למועדון. יש לי ניסיון של כמה משחקי דרבי בקריירה. אנחנו השחקנים מרגישים את האווירה. האוהדים מדברים על המשחקים נגד קריסטל פאלאס. אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה מול האוהדים שלנו ויודעים כמה גדול המשחק הזה. נעשה הכל כדי לנצח במשחק הזה".

בירם כיאל. רוצה לקבל יותר הזדמנויות (gettyimages)
בירם כיאל. רוצה לקבל יותר הזדמנויות (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי