צפו: צמד ובישול לבן חיים ב-1:4 של ספרטה מול סוזה

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

החלוץ פתח בהרכב קבוצתו הצ'כית וכבש בחצי הראשון שני שערים תוך שלוש דקות מול קבוצתו טיאנג'ין קואנג'יאן. קבהא ענד את סרט הקפטן, דאבור נכנע ליאנג בויז. אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש עלתה שלב בגביע

(גודל טקסט)
הלגיונרים הישראלים שבו היום (רביעי) לפעילות כשספרטה פראג וטל בן חיים ערכו משחק אימון נגד טיאנג'ין קואנג'יאן. גם מרואן קבהא שותף במשחקה של מאריבור מול רדומייה, במהלכו שותף כקפטן. במשחק אימון אחר, מואנס דאבור וזלצבורג נכנעו ליאנג בויז. עוד הערב, אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש עלתה שלב במסגרת הגביע הקפריסאי אחרי 1:1 בגומלין אצל איה נאפה.




* בצ'כיה טל בן חיים פתח בהרכב של ספרטה פראג, שניצחה את טיאנג'ין ופאולו סוזה 1:4 במשחק אימון. החלוץ הישראלי בישל את השער הראשון בדקה ה-18 וכבש צמד מהיר בדקות ה-23 וה-26. זה משחק האימון השני ברציפות שבן חיים מבקיע במדי ספרטה אחרי חצי עונה ראשונה קשה, במהלכה רק בישל שער בודד וספג ביקורת קשה מהפרשנים. כזכור, הקיצוני הגיע לבירה הצ'כית בתור אחד משחקני הרכש המבטיחים ביותר בתולדות ספרטה, אך התקשה להצדיק את 2.9 מיליון היורו שהושקעו בו. האם ההכנה במהלך העונה תוביל לשיפור במעמדו של בן חיים לקראת השלבים המכריעים של הליגה הצ'כית? 



צפו בשלוש הדקות הראשונות כדי לבחון את הביצועים של בן חיים 



* המאמן רוני לוי והשוער אריאלהרוש עלו שלב בגביע הקפריסאי, אחרי 1:1 בחוץ מול איה נאפה. פנדל של דוגלאו העלה אותם ליתרון בדקה ה-65, המקומיים הצליחו להשוות בתוספת הזמן והודחו אחרי שנכנעו 3:2 במשחק הראשון. אנורתוזיס כעת תמתין ליריבתה ברבע הגמר.


* מרואן קבהא ענד את סרט הקפטן של מאריבור. הקשר נכנס כמחליף מול רדומייה, מליגת המשנה ולקח חלק ב-0:7 המרשים של קבוצתו.


* מאונס דאבור פתח בהרכב רד בול זלצבורג, אך הוא והמדורגת שנייה באוסטריה נכנעו ליאנג בויז 2:0. 


בשיקום. בן חיים (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי