בן חיים: אני כל כך מרוצה, הרגשה טובה להבקיע

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

הישראלי זכה למחמאות אחרי הצמד ב-1:4 של ספרטה פראג על טיאנג'ין קואנג'יאן: "עובד כדי להיות מוכן לחלק השני של העונה". עוזר המאמן: "חשוב שימשיך ככה", בתקשורת בטוחים: "יקבל יותר הזדמנויות". צפו בביצועיו

(גודל טקסט)
טל בן חיים נכנס לכושר אחרי חצי עונה קשה בספרטה פראג בה לא כבש אפילו פעם אחת ובישל שער בודד. אמש (רביעי) החלוץ הישראלי כבש צמד ובישל ב-1:4 של הקבוצה הצ'כית על טיאנג'ין קואנג'יאן. זה היה משחק אימון שני ברציפות שבן חיים מבקיע (הראשון היה מול תבור הצ'כית) ובתקשורת המקומית טוענים שהוא צפוי לקבל הזדמנויות רבות לאחר החזרה מפגרת החורף.


"אני כל כך שמח שהצלחתי לזכות בשני שערים כי עזרתי לקבוצה לנצח", אמר הישראלי לאתר הרשמי של המועדון. "אני חושבת שטיאנג'ין לא היו יריב רע. הם שיחקו היטב, אבל אנחנו היינו טובים יותר, ומזה אני שמח. אני עובד כדי להיות מוכן לחלק השני של העונה".



"כמובן שזו הרגשה טובה להבקיע שערים, אבל במשחקים האלה הכי חשוב לשפר את עצמנו כקבוצה. נראה שאנחנו מצליחים בזה ואני מרוצה שהצלחנו לשלוט בכדור ובמשחק בכלל".


גם עוזר המאמן רדוסלאב קובאץ' החמיא לחלוץ הישראלי: "זה טוב בשבילו. אני מאמין שהגולים האלה יעזרו לו. חשוב שהוא ימשיך ככה וימשיך לעבוד במאה אחוז".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי