צפו בתקציר: בכורה ו-90 דקות לסייף ב-0:1 של אנדרלכט בגנק

קני סייף
קני סייף | טוויטר

הישראלי-אמריקאי קיבל קרדיט נרחב במשחק החוץ, מרציאנו היה מצוין אבל היברניאן הודחה מהגביע הסקוטי. 2:2 מרתק של ברוז' אצל אנטוורפן, רפאלוב ישב על הספסל. אלבז לא התלבש בהפסד סמירניס

(גודל טקסט)
* בסקוטלנד היברניאן  ואופיר מרציאנו הודחו מהגביע הסקוטי אחרי הפסד חוץ 1:0 להארטס. השוער הישראלי קיבל הרבה מחמאות על היכולת שלו אבל בדקה ה-87 נכנע לסם קוואי.




Gigi Buffon has Ofir Marciano posters on his bedroom wall, pass it on #GGTTHpic.twitter.com/Q964PMjCI3

— Ladbrokes (@Ladbrokes) January 21, 2018
 

* בבלגיה ליאור רפאלוב חימם במשך 90 דקות את ספסלה של קלאב ברוז' שסיימה בתיקו 2:2 באנטוורפן, שהוזכרה לאחרונה כמי שמועמדת לקלוט אותו. מוליכת הטבלה הבלגית פתחה פער של תשע נקודות על שרלרואה השנייה. אנטוורפן מדורגת רביעית עם 35 נקודות.


* בנוסף בבלגיה, קני סייף ערך את הופעת הבכורה הרשמית במדי אנדרלכט, שניצחה 0:1 בגנק משער של סופיאנה האני בדקה ה-44. הקשר ישראלי-אמריקאי השלים 90 דקות ואף סחט כרטיס אדום מרוסלן מלינובסקי.


KRC Genk 0-1 #RSCA @ FULL TIME ⚽️ Goal: 45' Hanni #COYM#GNKANDpic.twitter.com/Ie2PlvG8iI

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) 21 בינואר 2018


* ביוון אלי אלבז  לא היה בסגל של סמירניס אפולון שהובסה 3:0 אצל מוליכת הטבלה (הזמנית) פאוק סלוניקי. בעוד פאוק השלימה בכך שישה ניצחונות רצופים בליגה היוונית, הרי סמירניס, המדורגת במקום ה-14 שתי נקודות מעל הקו האדומים, לא ניצחה כבר תשעה משחקים רצופים וכמעט שלושה חודשים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי