צפו בתקציר: אינגולשטאט וכהן איבדו יתרון כפול והפסידו 3:2

אלמוג כהן ואינגולשטאט חוגגים
אלמוג כהן ואינגולשטאט חוגגים | Gettyimages

הקשר השלים 90 דקות, אך קבוצתו שמטה 0:2, רשמה משחק שני ברציפות מאז החזרה מהפגרה ללא ניצחון וכעת צפויה להתרחק משמעותית מחבורת הצמרת

(גודל טקסט)

כמדי ערב שישי, מחזור נוסף בליגת המשנה בגרמניה יצא לדרך ואלמוג כהן וקבוצתו אינגולשטאט שוב מעדו, ועוד איך מעדו – שמטו יתרון כפול וסיימו בהפסד 3:2 דרמטי בחוץ מול רגנסבורג.

באמצע השבוע כהן וחבריו סיימו ב-0:0 במחזור החזרה מפגרת החורף, בעוד יריבתם הערב דווקא חילצה 2:2 מנירנברג, לפחות זמנית מוליכת הטבלה, אך הערב הם עלו ליתרון מהיר במיוחד מראשו של אלפרדו מוראלס כבר בדקה השלישית והחלוץ דריו לזקאנו הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-37.

השחורים החמיצו פעם אחר פעם במחצית השנייה ובין לבין נעקצו כאשר האוקה וואהל כבש לשערו שלו וקבע 2:1 בדקה ה-72, אולם שבע דקות אחר כך השיגו המקומיים את השוויון – אז סבסטיאן סטולץ זכה להזדמנות פז מקרוב ולא פספס. אם זה היה נראה הסוף, אז בדקה ה-88 המחליף יונאס ניטפלד השלים את המהפך והעניק 2:3 אדיר לקבוצתו. 

אלמוג כהן השלים 90 דקות בקישור של אינגולשטאט ובעקבות ההפסד הכואב היא נותרה במקום הרביעי עם 29 נקודות, שמונה נקודות מהמוליכות נירנברג (שיחקה הערב) ופורטונה דיסלדורף (תשחק בהמשך המחזור) וחמש נקודות מקיל השלישית, המדורגת במקום ממנו מגיעים למשחקי המבחן. את המחזור היא לא צפויה לסיים בחמישייה הראשונה.


ההחמצות עלו ביוקר והשמחה הייתה מוקדמת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי