רפאלוב נותר מחוץ לסגל של ברוז', מתקרב לסטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

הקשר לא זומן למשחק של קבוצתו מול גנט והעסקה, שהתעכבה בשל שכרו הגבוה של הישראלי, צפויה לצאת לפועל לפני סגירת החלון. 90 דקות למרציאנו בהפסד לסלטיק, תיקו בדרבי הישראלי ביוון

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
המעבר של ליאור רפאלוב מקלאב ברוז' לסטנדרד ליאז' מתקרב. הקשר לא זומן לסגל למשחק מחר (ראשון) מול גנט ועל פי פרסומים בבלגיה, המשמעות היא שהעסקה צפויה לצאת לפועל לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי. רפאלוב, נטען בבלגיה, רוצה לעזוב את קבוצתו ולעבור לאדומים.


שתי בעיות מעכבות כרגע את העסקה: החשש של סטנדרד מכושרו של רפאלוב, שכמעט לא שיחק העונה, וכן שכרו הגבוה. כזכור, רפאלוב הוצע לסטנדרד על ידי סוכנו דודו דהאן כבר בחודש דצמבר, אך רק בימים האחרונים העסק צבר תאוצה.



רפאלוב, 31, רשם העונה 266 דקות ליגה בלבד במדי קלאב ברוז' והוא לא נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן איבן לקו, שלא בונה עליו. במהלך החודשים האחרונים הוזכר שמו כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, מכבי חיפה ואנטוורפן, אך כעת נראה שהשחקן ימשיך את דרכו בבלגיה בסטנדרד.


סטנדרד ליאז' מודרכת על ידי המאמן הפורטוגלי סה פינטו ונמצאת במקום ה-11 בטבלה. כוכבה הגדול הוא אקס מכבי תל אביב אורלנדו סה שהבקיע העונה שמונה שערי ליגה.



מתקרב לסטנדרד ליאז'. ליאור רפאלוב (Getty)


משחקי הליגיונרים בשבת עמדו בסימן "דרבי". בסקוטלנד, סלטיק אירחה את היבנריאן, אבל ניר ביטון ראה את המשחק מהספסל. אופיר מרציאנו נכנע פעם אחת לשער של לי גריפת'ס בדקה ה-27 וקבצתו נוצחה 1:0. האלופה שמרה על פער 11 נקודות מסגנית המוליכה אברדין. היברניאן נותרה רביעית. 
 

ביוון, שני הישראלים היו על המגרש ב-0:0 של אפולון סמירני ופנאתינייקוס. עומרי אלטמן ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-75. אלי אלבז השלים 90 דקות ואחרי 19 מחזורים, קבוצתו מקדימה את הקו האדום בזכות הפרש שערים. פנאתינייקוס רק שמינית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי