העברת ליאור רפאלוב לסטנדרד ליאז' סוכמה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אודי ציטיאט

בבלגיה משוכנעים שהקשר ייפרד מקלאב ברוז' לאחר שבע שנים, ינסה לסייע לקבוצתם של ג'יז'רמו אוצ'ואה ואורלנדו סה לברוח ככל שניתן מאיזור התחתית. המתווה: השאלה עד תום העונה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

עסקת ליאור רפאלוב סוכמה בין קלאב ברוז' לסטנדרנד ליאז'. הקשר הישראלי, ששיחק שבע שנים בקלאב ברוז' ובמהלכן רשם 167 משחקי ליגה וכבש 38 שערים, ישחק עד סיום העונה בסטנדרד ליאז', קבוצתו לשעבר של המאמן גיא לוזון. העיתון "סוד פרסה" פרסם שאלכסנדר שולץ, הבלם הדני בן ה-25, יעבור במסגרת העיסקה מסטנדרד לקלאב ברוז' שתשלם תמורתו 2 מיליון יורו ואילו רפאלוב יעשה את הדרך לצד השני, מסתמן שבהשאלה עד הקיץ.


רפאלוב אמנם סבל מפציעות בעונות קודמות, אבל העונה היה כשיר וכשלא שיחק לקו טען: "הוא יודע למה הוא לא משחק". עיתונאים בלגים סיפרו שלקו משחק בשיטת משחק מסוימת, בעוד הוא רוצה בה מהירים ולטענתו רפאלוב כבר לא מתאים לו לשיטה. אגב, חוזהו של רפאלוב בברוז' מסתיים בקיץ 2019.




רפאלוב בן ה-31 שיחק העונה רק 266 דקות במדי קלאב ברוז' ובמשחק האחרון כלל לא זכה להתלבש. המאמן הקרואטי איבן לקו מוכן לשחררו, בברוז' טוענים שהישראלי לא נמצא בתכניות המקצועיות כלל, וכידוע במהלך החודשים האחרונים ניהל הקשר שיחות עם מכבי תל אביב ודווח אף כי גם אנטוורפן מעוניינת. לבלגיה הגיע הישראלי בקיץ 2011 וזכה עם הקבוצה באליפות (2015/6), בגביע (2014/5) ובסופר קאפ המקומי (קיץ 2016).


את סטנדרד ליאז' העונה מאמן סה פינטו הפורטוגלי ואחד מכוכבי הקבוצה הוא אורלנדו סה, אקס מכבי תל אביב שמיוצג על ידי דודו דהאן, המשמש גם כסוכנו של רפאלוב. בקבוצה משחק גם השוער המקסיקני גיז'רמו אוצ'ואה. רק אתמול סיימה ליאז' ב-3:3 ביתי ומכובד מול אנדרלכט, והיא טיפסה למקום העשירי כשבמאזנה 30 נקודות מ-24 מחזורים.



רפאלוב. דרכו בברוז' הסתיימה, אבל הקריירה הארוכה בבלגיה תימשך (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי