מסתמן: ליאור רפאלוב יישאר ככל הנראה בקלאב ברוז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

עסקת העברתו של הקשר הישראלי לסטנדרד ליאז' פוצצה בשל פערים כספיים ורצונה של האחרונה להחזיר את מהדי קרסלה. עם סגירת חלון ההעברות בליגת העל, גם מכבי תל אביב ירדה מהפרק

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב יישאר ככל הנראה בקלאב ברוז'. לאחר שהעסקאות להעברתו לסטנדרד ליאז' ושרלרואה פוצצו בעקבות דרישות השכר של השחקן, גם האפשרות שיצטרף למכבי תל אביב ירדה מן הפרק בעקבות סגירתו של חלון ההעברות בליגת העל. שעות אחדות לפני סגירת חלון ההעברות בבלגיה,  מסתמן שהוא צפוי להישאר בקבוצתו הנוכחית בה הוא חתום לעוד עונה וחצי.

כזכור, התקשורת הבלגית דיווחה הבוקר (רביעי) על קשיים של הרגע האחרון בעסקת העברתו של ליאור רפאלוב לסטנדרד ליאז'. הסיבה היא כפולה: דרישות השכר הגבוהות של הקשר הישראלי, שבניגוד לפרסומים, לא סיכם את תנאיו וכן דרישתה של קלאב ברוז' לקבל דמי העברה על השחקן. בסטנדרד סירבו לשלם על שחקן בן 31, שכמעט לא שיחק העונה, ויש במועדון מי שראה בעסקה כלא כדאית. רפאלוב, אגב, היה אמור להרוויח כ-700 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים וחצי.

"אוליבייה רנאר המנהל הספורטיבי של סטנדרד לא רוצה את רפאלוב", נטען בתקשורת הבלגית. סטנדרד כבר הכינה תכנית חלופית ופתחה בשיחות עם שחקנה לשעבר, מהדי קרסלה, ששוחרר מאולימפיאקוס מוקדם יותר העונה ואמור להצטרף בהשאלה לחצי עונה מגרנאדה. כבר בבוקר העריכו עיתונאים בבלגיה שרפאלוב לא יגיע לסטנדרד וכעת, כאמור, הוא במירוץ נגד השעון למצוא קבוצה חדשה.

כזכור, רפאלוב ששיחק העונה רק 266 דקות ליגה ולא נמצא בתכניות המאמן איבן לקו. הוא פתח בשלושה משחקי ליגה בלבד וביקש לעזוב את קלאב ברוז' על מנת לקבל דקות משחק. דודו דהאן הציע אותו לסטנדרד כבר בחודש דצמבר, אך רק לאחרונה תפסו המגעים תאוצה לפני שהעסקה נתקלה בקשיים ופוצצה. סטנדרד ליאז' פעילה מאוד ביום האחרון של ההעברות ואתמול צירפה בהשאלה את הילד זיניו ונהויסדן (18) מאינטר. גם הבלם היווני גיורגוס קוטרוביס (26) מפנאתינייקוס צפוי לחתום. 

יישאר בברוז'? רפאלוב (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי